Skrivbord, Kinnarps stol och defekt 32" 144hz skärm

Permalänk
Medlem

Skrivbord, Kinnarps stol och defekt 32" 144hz skärm

Hej alla,

Har fått lite grejer över som jag tänkte försöka ge bort innan de åker på tippen.

Ett skrivbord, kommer från ett företag inköpt nån gång i början på 2000-talet. Är ett hål i ena hörnet där det suttit en docka till en ipod. 120cmx70cm, höjd ca 73cm. Helt ok skick i övrigt. Sitter fyra skruvar på undersidan skivan där det suttit en datorhållare.

En Kinnarps stol, model vet ej, ålder ingen aning. Funkar att sitta på och går att justera på ett gäng olika sätt. Helt ok för priset på 0kr.

Sist men inte minst en Samsung 32CHG70, 32" VA, 144hz, HDR och Freesync. Det är en ok skärm som ändå går att använda, men om man stänger av den och den kyls ner så kommer bilden på skärmen att vara som på bilden ovan tills dess att den blir varm igen. 20-30min. Så den är användbar om du aldrig stänger av dator eller skärm. Går kanske att reparera själv eller att man kan få den reparerad av Samsung för en kostnad inget jag kollat på. Kartong, UK-strömkabel, kabel till USB-Docka och Displayport-kabel medföljer.

https://www.samsung.com/us/computing/monitors/gaming/32--chg7...

Inget av dessa kommer att skickas utan det hämtas på Haga i Umeå.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Moderator
Moderator

*Tråd rensad.*

Detta är en skänkesannons och inget annat.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem

Om du mot förmodan kan tänka dig skicka skärmen är jag intresserad. Vågar inte ens kolla på milantalet mellan oss men skulle vara perfekt till ett projekt till barnen

Permalänk
Medlem

Guldskärm. Då har man bra anledning att gå upp tidigt och dricka kaffet i lugn och ro.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk

Intresserad skulle vara sköt att få uppgradera från en 60hz mot frakt kostnaden, till en fattig student ✌️

Permalänk
Medlem

Pm

Visa signatur

Its not about power, its about balance

Permalänk
Medlem

Pm

Visa signatur

* Fractal Meshify 2/TG Light Tint * MSI Z490I Unify * Intel i5 10600KF+Alphacool Eisbaer Aurora 360 Digital RGB * Corsair Vengance 16GB * MSI 2080 Ventus V2+Bykski Full Coverage GPU Water Block * Samsung 840 250gb SSD * Corsair GT 120GB SSD * Corsair RM750X 80+ gold * Benq XL2420T * Benq G2420HD * Roccat Kone XTD * QPAD MK-85 Pro * Steelseries 840 *

Permalänk
Medlem

Tjabba! Nu är det ju lite kaos med snöstorm men hämtar gärna skärmen imorgon om det är möjligt

Visa signatur

Main: Corsair 5000D Airflow, HX1200, i9 13900K, Asus TUF OC 3090Ti, 32GB @5600, Z690 Gigabyte Aorus Elite Pro, Kingston KC3000 2TB

Permalänk
Medlem

Skärmen är nu hämtad och inte längre i min ägo. Skrivbord och stol kvar.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]

Permalänk
Medlem
Skrivet av Drivknuten:

Skärmen är nu hämtad och inte längre i min ägo. Skrivbord och stol kvar.

Finns stolen ännu kvar?

Visa signatur

I changed my shape today.
Human, at the break of day.
Dropped my suit without a noise.
The sun gave me no choice.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Deerhall:

Finns stolen ännu kvar?

Jo stolen finns kvar.

Visa signatur

AMD Ryzen 9 5950X | Nvidia Titan V | 64GB G.SKILL TridentZ NEO 3600 | AORUS X570S MASTER | Samsung 970 EVO 2TB | Phanteks Enthoo EVOLV ATX | Seasonic Platinum 1200W | Alienware AW3423DW QD-OLED ]