Permalänk

Välfungerande delar!

Hej, jag tänkte sälja lite gamla delar som fortfarande fungerar utmärkt. Denna datorn skulle kunna användas till plugg/server/spel eller vad man nu vill hitta på.

Kan hämtas upp och även testas om så önskas, går bra att frakta men köparen står för frakt. Borde inte kosta så mycket att frakta, det väger ca 1500gram.

Moderkort: MSIB75A-G41
Processor - Intel(R) Com(TM) i5 - 3450 CPU 3.10Ghz
Ramminne - Corsair Vengeance LP 4gb DDR3 1600 mhz 4st (2st fungerar utmärkt men jag lyckades inte få de 2 andra att funka riktigt. Är ingen tech expert men har hört att man kan byta plats på dem så ska det nog funka)

Vill helst inte sälja separat men om du erbjuder något bra kan jag kanske gå med på det.
Om du vill ha mer info, skriv på pm.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

500 för allt.

Permalänk
Skrivet av elixyr:

500 för allt.

Nej, för lite.

Permalänk
Medlem

okej. Nån hundring till kanske jag kan tänka mig.

Hör av dig om du ändrar dig, delarna är ju inte direkt purfärska

Permalänk
Skrivet av elixyr:

okej. Nån hundring till kanske jag kan tänka mig.

Hör av dig om du ändrar dig, delarna är ju inte direkt purfärska

Tack för din åsikt.

Kan släppa det för 1000kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av owns good:

Tack för din åsikt.

Kan släppa det för 1000kr

Jag hade blivit glad för 500kr. Det var knappast några exklusiva produkter vid release och nu är de båda gamla och medelmåttiga. 1000kr är en fantasisumma.

Visa signatur

It’s more fun to compute.

Permalänk
Skrivet av Dreijer:

Jag hade blivit glad för 500kr. Det var knappast några exklusiva produkter vid release och nu är de båda gamla och medelmåttiga. 1000kr är en fantasisumma.

Tack för din åsikt.

Permalänk
Medlem

Du får en tusenlapp *kanske* på tradera eller blocket, men tvivlar på ens det. Har sett folk skänka bort bättre prylar här.

Permalänk

Tack för din reflektion.

Permalänk

1000kr minst för delarna, lägg till några hundralappar så kan du få en fullt välfungerande och snabb dator(köp en billig ssd). Jag tycker det är ett mycket bra köp, ni som inte håller med behöver inte köpa delarna, tack och hej leverpastej.

Permalänk