Permalänk
Medlem

Söker Gaming dator

Krav: Gaming dator.
Inte över 14k!
Gärna komplett!

Är ute efter :
CPU i7 10700k. I9 går oxå bra.
GPU 3060ti eller 2080ti
eller liknande kraft, bättre gpu är bonus.
Ddr4 3200 16 eller 32 gb

Kommer användas till Apex, csgo, warzone
Och lite redigering av film o photoshop/lightroom
Kanske streamar I framtiden.

Hämtas helst, bor du för långt ifrån så får det skickas. Betalar givetvist frakten!
Mvh Mardo!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Permalänk
Medlem

NU snackar vi blocket... Får ihop en bättre för mindre pengar: https://www.inet.se/kundvagn/visa/14884456/lal och då är den ny.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem
Skrivet av BM-Mods:

NU snackar vi blocket... Får ihop en bättre för mindre pengar: https://www.inet.se/kundvagn/visa/14884456/lal och då är den ny.

aha? och vart är processon exakt? Ska han köra på hoppar och drömmar eller? Försök igen. Varför har du 2 olika sorters ram, de kommer inte fungera med varandra, känns som du inte riktigt vet vad du gör.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yegor:

aha? och vart är processon exakt? Ska han köra på hoppar och drömmar eller? Försök igen. Varför har du 2 olika sorters ram, de kommer inte fungera med varandra, känns som du inte riktigt vet vad du gör.

Om man tar bort ett kit med RAM-minne och lägger till en Ryzen 3600 så blir det ungefär samma pris som i annonsen, men sprillans nytt. Dock! Utan popcorn!!111!oneoneoenione!11

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Bra dator men lite överpris tycker jag.
Kan faktiskt bygga en själv för ca 13 då den är ny och bättre om jag ska vara ärlig.
Men tack ändå 👌!

Skrivet av fetakniven:

Om man tar bort ett kit med RAM-minne och lägger till en Ryzen 3600 så blir det ungefär samma pris som i annonsen, men sprillans nytt. Dock! Utan popcorn!!111!oneoneoenione!11

Är med dig! Men vill helst ha intel.
Det som inte står i annonsen är att jag har nätagg samt hårddiskar. Men är som sagt ute efter något nytt samt bra till en vettig peng. Tack.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yegor:

aha? och vart är processon exakt? Ska han köra på hoppar och drömmar eller? Försök igen. Varför har du 2 olika sorters ram, de kommer inte fungera med varandra, känns som du inte riktigt vet vad du gör.

Haha missa prollen. och fick med ett extra kit med RAM, kommer inte funka optimalt, men kommer troligtvis funka. kör olika kit i min burk utan några som helst problem. Har hållit på med IT i ca 22år så har en del koll och missade som sagt CPU, men det kan lätt justeras och blir fortfarande nästan samma pris som du vill ha för ditt begagnade kit med en sämre CPU.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.