Permalänk
Medlem

XIAOMI MI TV Box 4K

Har en LG Tv som jag inte fick Smart IPTV att fungera på..
Skaffade då en XIAOMI MI TV Box S 4K och installerade Smart IPTV på boxen istället.
Funkar nu kanon med Kingen..

Men..Vet någon hur jag får till visning av Favoriter "som standard" i boxen?

Problemet är att jag med fjärrkontrollen INTE vet hur jag skall kunna välja "Favourite" som standardlista med mina förvalda favoritkanaler.
Jag kommer helt enkelt inte åt att markera alternativen med de färgade valen som finns under alla kanaler. Det röda valet för favoriter..
Fjärrkontrollen är enkel med få val..
Hur gör man, går det på något annat sätt???

Permalänk
Medlem

är det som på shield så tryck så du får upp kanallistan sen håller du in samma knapp ett tag och väljer groups sen går du till favourites

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelle:

är det som på shield så tryck så du får upp kanallistan sen håller du in samma knapp ett tag och väljer groups sen går du till favourites

TAck för tipset men det gick inte. Jag får visserligen upp alternativet för att välja grupp och det har jag gjort till Svenska.
Därefter är det kört att komma till de färgade valen där man väljer favoriter..

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackt:

TAck för tipset men det gick inte. Jag får visserligen upp alternativet för att välja grupp och det har jag gjort till Svenska.
Därefter är det kört att komma till de färgade valen där man väljer favoriter..

När du är på grupper scrolla ner till favoriter istället för att gå in på sverige, gruppen favoriter hamnar längst ner.

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pelle:

När du är på grupper scrolla ner till favoriter istället för att gå in på sverige, gruppen favoriter hamnar längst ner.

Du är en klippa! Det fungerade😀
Går det att flytta kanalerna i den ordning jag vill ha de oxå?

Ett annat problem jag har är att när jag ska ändra språk till svenska, markerar svenska i inställningar trycker på mittknappen så den är markerad därefter knappen med pil vänster så jag går tillbaka..
Trots det så är det japanska.

Permalänk
Medlem
Skrivet av blackt:

Du är en klippa! Det fungerade😀
Går det att flytta kanalerna i den ordning jag vill ha de oxå?

Ett annat problem jag har är att när jag ska ändra språk till svenska, markerar svenska i inställningar trycker på mittknappen så den är markerad därefter knappen med pil vänster så jag går tillbaka..
Trots det så är det japanska.

Tyvärr har jag märkt att favoriterna hamnar i den ordning man markerar dom som favorit... bitch and a half att göra favoritlistan men sen när det är gjort så är det ju finemag!

Språk kan jag nog inte hjälpa dig med tyvärr då det inte är något jag ändrat

Visa signatur

Citera om du vill ha svar :)