Permalänk
Medlem

overlay till stream

Tänkte börja live streama på youtube men är i behov av ett/en overlay som funkar jag kommer att stream diverse raketuppskjutningar då behöver jag ett stillrent overlay utan en massa lul lul och helst gratis

ps jag är värdelös på att skapa själv

Permalänk
Moderator
Forumledare

@Othic08: Kolla på streamlabs eller motsvarandes hemsidor, där brukar finnas gratisvarianter.
Annars så brukar fiverr eller liknande sidor vara bra för att komma i kontakt med en kreatör som kan göra det till ett rimligt pris

Visa signatur

Forumets regler | Har du synpunkter på hur vi modererar? Kontakta SweClockers/moderatorerna

Jag stavar som en kratta

Gillar lök på discord

Permalänk
Medlem

Vad ska du ha för någe?
Jag sitter i illustrator just nu och redigerar lite etiketter, är det enkelt får det slinka med @Othic08

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nbwu:

Vad ska du ha för någe?
Jag sitter i illustrator just nu och redigerar lite etiketter, är det enkelt får det slinka med @Othic08

Helst nånting som e lika enkelt som "nasaspaceflight" på youtube kör jag vet att det är busenkelt men om jag ska sätta in mig i kodning får jag problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av Othic08:

Helst nånting som e lika enkelt som "nasaspaceflight" på youtube kör jag vet att det är busenkelt men om jag ska sätta in mig i kodning får jag problem

Ser ut som de kör en kombination av programvara som injektion i videoprogrammet och grafik från t.ex en mediaserver eller casparCG.
Har du kollat på OBS Studio, finns många bra tutorials och är enkelt att använda för det jag tror du vill göra.

Tänkte mig mer att du var ute efter en snabbfix av en logga eller liknande för att användas som overlay, har tyvärr inte tid att snickra ihop en sån lösning som Nasaspaceflights på YT bara sådär

Visa signatur

Jag tar jobbet med mig hem, i form av Tinitus.