MSi Radeon RX 6800 XT Gaming X Trio

Permalänk
Medlem

MSi Radeon RX 6800 XT Gaming X Trio

Säljer ett MSi Radeon RX 6800 XT Gaming X Trio i gott skick med originalkartong då jag har fått tag på en annan modell som passar mitt bygge bättre rent estetiskt.

Kortet är endast använt i cirka tre veckor. Det är väldigt svalt och tyst, bäst av de tre jag har prövat (referens, Nitro+, Gaming X).

Kortet är köpt hos Komplett den 6/1 2021, det packas i originalförpackning & kvitto finns och kan skickas på mail. Jag har fortfarande öppet köp men det känns mer reko att sälja det här istället både mot ÅF & någon annan som kanske blir glad för kortet

Länk till ÅF: https://www.komplett.se/product/1175823/datorutrustning/dator...

- Skickas endast med Postnord spårbart postpaket, frakt tillkommer om 149 kr (paket max 5kg).
- Kvitto finns och kan skickas efter avslutad affär.
- Bud från 8990 kr + 149 kr frakt.
- Endast betalning i förskott genom Swish.

Lägg helst buden i tråden så det blir tydligt för alla intresserade, dock går PM givetvis också bra.

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill oavsett bud, avslutar annonsen när jag har fått ett bud jag är nöjd med, trevlig och smidig köpare är ett stort plus

Väl mött.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Vill bara säga att detta är ett riktigt grymt kort! Äger ett själv

Permalänk
Medlem

Ett riktigt trevligt kort måste jag säga men storleksmässigt är det ett riktigt monster vilket är synd.

Visa signatur

Ryzen 5800X3D • Gigabyte X570S AORUS Pro AX • Noctua NH-D15S Chromax Black •
Crucial Ballistix RGB 3600MHz CL16 2x16GB • 3x Seagate FireCuda 520 2TB •
Gigabyte 3070 AORUS Master • Xiaomi Curved Gaming Monitor 34 •
Asus ROG Strix 850W • Fractal Design Define R5 •

Permalänk
Medlem

Jag erbjuder då köpespris om 8990 kr + 149 kr frakt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alliott:

Jag erbjuder då köpespris om 8990 kr + 149 kr frakt.

Noterar detta

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Hej, jag erbjuder 9100 + frakt. Hör olika om RT kraften i korten, vad tycker ni om kraften i RT titlar?

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yerosan:

Hej, jag erbjuder 9100 + frakt. Hör olika om RT kraften i korten, vad tycker ni om kraften i RT titlar?

Har bara testat i ett spel (Battlefield V) och prestandan var det inga problem med. Däremot tyckte jag implementationen i det spelet inte gav något mervärde och föredrar faktiskt att stänga av det.

Permalänk
Medlem

Hej. Hur länge kör du budgivningen? Är garantin giltigt till den personen som köper? Läste nånstans att bara första ägaren har rätt till garantin men jag kan ha fel. Mvh

Permalänk
Medlem

9200kr+frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av nDre:

Hej. Hur länge kör du budgivningen? Är garantin giltigt till den personen som köper? Läste nånstans att bara första ägaren har rätt till garantin men jag kan ha fel. Mvh

Hej, jag kör tills jag får ett bud som jag är nöjd med eller hittar en vettig köpare Jag har fortfarande öppet köp och hade hoppats på att åtminstone få igen vad jag gav för kortet. Garantin kan jag ej svara på, kortet är köpt hos Komplett så bästa är om du vänder dig till dem.

Skrivet av parenek4:

9200kr+frakt

Noterat

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av fredrik831:

Har bara testat i ett spel (Battlefield V) och prestandan var det inga problem med. Däremot tyckte jag implementationen i det spelet inte gav något mervärde och föredrar faktiskt att stänga av det.

Okej, jag körde RT i Legion vilket var jättevackert, mitt 2070 har lite svårt att orka med bara 9300 + frakt

Visa signatur

Mvh Daniel

Permalänk
Medlem
Skrivet av Yerosan:

Okej, jag körde RT i Legion vilket var jättevackert, mitt 2070 har lite svårt att orka med bara 9300 + frakt

Noterat!

Jag kommer avsluta annonsen kl 14:00 idag och kontaktar eventuell köpare i PM

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem

Annonsen är nu avslutad, jag ska fundera och kontaktar eventuell köpare i PM

Tack för visat intresse!

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED