Dagens fynd — Diskussionstråden

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChipZ:

1285 för lvl 10

1249 för lvl 15

Visa signatur

"När jag inte har pengar, då kan jag inte dricka sockerdricka, och när jag har pengar, då får jag inte dricka sockerdricka, när i hundan ska jag då dricka sockerdricka?"

Permalänk
Medlem
Skrivet av Paddan_3:

1249 för lvl 15

Alltid när andra skriver priser och jag klickar på länken står det "Produkten har utgått".
Några andra som fått detta?

Jag är Level 21

Visa signatur

ASUS ROG STRIX X670E-F GAMING WIFI | AMD Ryzen 9 7900X | ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming | 32GB Corsair Vengeance RGB DDR5 6000MHz | Kingston Fury Renegade M.2 1TB SSD + 2TB SSD | Corsair HX1200 V2 | Corsair H150i Elite Capellix | Lian Li PC-O11 Dynamic XL

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOOc:

Alltid när andra skriver priser och jag klickar på länken står det "Produkten har utgått".
Några andra som fått detta?

Jag är Level 21

Finns bara 1 ex. Jag kunde se det för en stund sen men nu står det utgått för mig också.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Inaktiv

AMD Ryzen Threadripper 2990WX - 32C/64T, 4.2GHz, 64MB cache, 250W (Fyndvara - Klass 1)

9590kr
11889kr ej inloggad.

https://www.webhallen.com/se/product/325396-AMD-Ryzen-Threadr...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Dinkefing:

Är detta ett skämt?

#18922505

Samsung tabben har en processor som är lika snabb som motsvarar deras highend från 2016 dvs en fem år gammal Qualcomm processor.

När man rekommenderar dessa i dagens fynd tråden så borde man sätta i citattecken att den har en långsam processor.

Varför? Prestandan får man väl hålla reda på själv och processorn duger till det mesta.

Permalänk
Inaktiv
Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

4200kr för level 10

Skriv gärna ut era levlar när ni länkar från Webhallen

Visa signatur

|| Chassi Fractal Design Define R3 || PSU Corsair 650W modular || MOBO MSI Z68A-GD65 (G3)|| CPU Intel® Core™ i7 2600k
|| GPU
Sapphire Nitro R9 390 || Minne 8GB Corsair XMS3 DDR3 @ 1600MHz || SSD Samsung 830 256GB|| OS Win 10 Pro || Gear Dell U2412M, Samsung 226BW || Logitech G500 || Corsair K70|| ATH-M50x <3 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xoka:

4200kr för level 10

Skriv gärna ut era levlar när ni länkar från Webhallen

Precis det som gjordes, "ej inloggad" är alltså level 0

Visa signatur

5900x, asus dark hero, 64GB ram, RTX 3090

Permalänk
Medlem
Skrivet av Xoka:

4200kr för level 10

Skriv gärna ut era levlar när ni länkar från Webhallen

Level 15 4089kr

Permalänk
Medlem
Skrivet av jOOc:

Alltid när andra skriver priser och jag klickar på länken står det "Produkten har utgått".
Några andra som fått detta?

Jag är Level 21

Beror på att den är köpt redan... endast ett ex för det mesta på DEMO etc.

Visa signatur

"There's a Sucker Born Every Minute"
På nätet sedan 1994

Permalänk
Medlem
Skrivet av lilmako:

Jag har fortfarande brusljud med firmware v4.1.1.0.
Vilken version kör du?

Jag kör på samma. Har inte haft något bakgrunds brus. Fick mina igår

Permalänk
Medlem
Skrivet av 1Z3C0LD:

Precis det som gjordes, "ej inloggad" är alltså level 0

Du har missförstått.

Det som saknas är vilken level som det bättre medlemspriset ("inloggad" då) avser.

Skrivet av Xoka:

4200kr för level 10

Skriv gärna ut era levlar när ni länkar från Webhallen

Tröttsamt att folk struntar i det, trots upprepade uppmaningar! 🤬

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem

Tror @anon298854 är level 24 eller 25 (25 tror jag är max)

Permalänk
Medlem

@martinot Fast den enda intressanta informationen som behövs är priset för "ej inloggad" för med det kan du räkna ut vad priset blir för din personliga medlems-nivå. Det enda som eventuellt saknas är information om priset är klassat som "kampanjpris" för då gäller inte rabatten på fyndvaror.

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4gnify:

Tror @anon298854 är level 24 eller 25 (25 tror jag är max)

@anon298854 är level "Über elite Fyndmaster" och det finns ingen som har fler orders än honom.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Viktorph:

@Ister är level "Über elite Fyndmaster" och det finns ingen som har fler orders än honom.

@Viktorph

Hehehe ja jag impulsköper väldigt mycket och testar fyndvaror och är det inte något jag vill ha så säljer jag det oftast för samma pris jag själv köpt det för.

Damen blir inte klok på mig när jag ibland säger flera gånger i veckan "Jag råkade beställa lite komponenter igen"
Och jag får tillbaka ett svar typ "Men det säljer du ju snart ändå"

Har bara någon konstig känsla att nu måste jag kolla fynd hörnorna och så är guldklimparna där framför näsan

Just nu är jag i valet och kvalet om jag ska sitta kvar på en 10700K 2300kr eller 10850K 3890kr, man är lite sugen på den nya 11900K men den verkar bli dyr.

Hur skulle du gjort @Viktorph ?

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

@Viktorph

Hehehe ja jag impulsköper väldigt mycket och testar fyndvaror och är det inte något jag vill ha så säljer jag det oftast för samma pris jag själv köpt det för.

Damen blir inte klok på mig när jag ibland säger flera gånger i veckan "Jag råkade beställa lite komponenter igen"
Och jag får tillbaka ett svar typ "Men det säljer du ju snart ändå"

Har bara någon konstig känsla att nu måste jag kolla fynd hörnorna och så är guldklimparna där framför näsan

Just nu är jag i valet och kvalet om jag ska sitta kvar på en 10700K 2300kr eller 10850K 3890kr, man är lite sugen på den nya 11900K men den verkar bli dyr.

Hur skulle du gjort @Viktorph ?

Mvh

Hehe jag förstår dig och jag hade gjort exakt likadant om jag kunnat! Lite gött att unna sig om man kan, så det gör du rätt i. Hoppas du inte tar illa upp min vän för att jag "retas" lite

Jag hade nog gått på 10850 ändå. 11900 känns ovärd med tanke på priset, och jag såg att 10850 fanns tidigare i fyndhörnan också för bra pris. Jag vet ju dock inte vad du gör med datorn, men har svårt att tro att det inte räcker till för det du gör

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cellen:

Blev ordrarna avbeställda för de som använde 800kr rabatten?

Har arbetat i supporten som huvudsakligen är uthyrd till ett annat företag där jag satt.

Det var många år sedan nu men just det med att få tillbaka pengarna tar tid så länge man ej fått någon vara och har betalt med kort. Andra betalningsmetoder metoder kan göra det mer tidskrävande om man fått produkt och betalt faktura eller löst ut postförskott via att man skickar ut betalningsavi om dem inte ändrat det.

Men gissar på att inget är skickat i er situation så kommer det att lösa sig. Fick lite samtal att det dröjde ibland men dem löser det.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Viktorph:

Hehe jag förstår dig och jag hade gjort exakt likadant om jag kunnat! Lite gött att unna sig om man kan, så det gör du rätt i. Hoppas du inte tar illa upp min vän för att jag "retas" lite

Jag hade nog gått på 10850 ändå. 11900 känns ovärd med tanke på priset, och jag såg att 10850 fanns tidigare i fyndhörnan också för bra pris. Jag vet ju dock inte vad du gör med datorn, men har svårt att tro att det inte räcker till för det du gör

Nej då tar inte illa vid, jag spelar typ bara csgo och Counter-Strike Condition Zero.
Surfar och lyssnar musik och kollar youtube.

Ska väl ta mig an något nyare snart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

Nej då tar inte illa vid, jag spelar typ bara csgo och Counter-Strike Condition Zero.
Surfar och lyssnar musik och kollar youtube.

Ska väl ta mig an något nyare snart.

Härligt! Då är det inte så krävande spel med andra ord då. Vad kör du just nu då för CPU?

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Viktorph:

Härligt! Då är det inte så krävande spel med andra ord då. Vad kör du just nu då för CPU?

@Viktorph

Förut körde jag med 10700K.
Bygger om lite nu med nytt chassi, mobo minne mm.

Jag håller på att segar med ett bygge just nu då jag får vara på jobbet hela tiden, Kör en multiplex cnc svarv och svarvar cylindrar och kolvar till växellådan på volvo dumpers/lastare.

Grunden jag har är:
Kolink Citadel Mesh
Asus rog strix z490-g gaming
Intel i9 10850K eller 10700K
HyperX X Fury Black DDR4 3600MHz 2x16GB
Corsair RM750

Så här långt jag kommit:

Dold text

En 140mm fläkt har jag fått på i baken med 😊
Sitter 2st i front ochså.

La till en spoiler-tagg så att inte bilderna tar upp så mycket plats //Dinoman, Moderator
Permalänk
Medlem
Skrivet av kf:

@martinot Fast den enda intressanta informationen som behövs är priset för "ej inloggad" för med det kan du räkna ut vad priset blir för din personliga medlems-nivå. Det enda som eventuellt saknas är information om priset är klassat som "kampanjpris" för då gäller inte rabatten på fyndvaror.

Nej.

Vet jag vilken level angett pris är, så kan jag lättare extrapolera vad det kommer kosta mig på min level.

Så om alla anstränger sig att skriva sin level som gäller för det pris de anger, så är det väldigt tacksamt. Tar inte många extra millisekunder, och slösar inte på speciellt många tecken.

Visa signatur

macOS: MacBook Air 13" [M1/16/256GB], MacBook Pro 16" [M2/32/512GB], iOS: iPad Mini [128GB/LTE], iPad Pro 12,9" [M1/512GB/LTE], iPhone SE3 [128GB], Apple Watch Series 6 44mm [LTE], LG 77" OLED C2 [OLED77C25LB]
The purpose of morality is to teach you, not to suffer and die, but to enjoy yourself and live. --Ayn Rand
Skriv under ett upprop för en grönare energipolitik: https://energiupproret.se/

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon298854:

@Viktorph

Förut körde jag med 10700K.
Bygger om lite nu med nytt chassi, mobo minne mm.

Jag håller på att segar med ett bygge just nu då jag får vara på jobbet hela tiden, Kör en multiplex cnc svarv och svarvar cylindrar och kolvar till växellådan på volvo dumpers/lastare.

Grunden jag har är:
Kolink Citadel Mesh
Asus rog strix z490-g gaming
Intel i9 10850K eller 10700K
HyperX X Fury Black DDR4 3600MHz 2x16GB
Corsair RM750

Så här långt jag kommit:

https://i.imgur.com/SRvENhl.jpg

https://i.imgur.com/jW5c0Eb.jpg

https://i.imgur.com/eS2Uh4h.jpg

https://i.imgur.com/WbRT2yp.jpg

https://i.imgur.com/PkiWp75.jpg

En 140mm fläkt har jag fått på i baken med 😊
Sitter 2st i front ochså.

Ser riktigt fint ut! Älskar att det är så "cleant". Skönt att du får jobba lite, hade själv velat göra detsamma i dessa tider

Permalänk
Inaktiv

ASUS TUF Radeon RX 6800 XT 16GB Gaming OC (Fyndvara - Klass 1)

8390kr
9890kr ej inloggad

https://www.webhallen.com/se/product/331329-ASUS-TUF-Radeon-R...

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Viktorph:

Ser riktigt fint ut! Älskar att det är så "cleant". Skönt att du får jobba lite, hade själv velat göra detsamma i dessa tider

@Viktorph

Jag kör på 10850K kan va fint att ha 2 extra kärnor i dessa svåra tider 🤤

Permalänk
Medlem

Någon annan som köpte ASUS RT-AC86U på Black Friday som inte fått sin cash back än?

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Någon annan som köpte ASUS RT-AC86U på Black Friday som inte fått sin cash back än?

Jag har inte fått cashback än. Vad jag läst kan det tröja länge innan pengarna kommer.

Visa signatur

Ryzen 5950X | Asus 4080 Super TUF | LG C2 42

Permalänk
Medlem
Skrivet av LeVvE:

Någon annan som köpte ASUS RT-AC86U på Black Friday som inte fått sin cash back än?

Det kan som sagt ta sin tid. Om det dröjer mer än 3 mån, så hör av dig till Asus.

Från Asus vilkor:

" If the participant has not received his cashback within 90 days after registration, it is the responsibility of the participant to contact the support team via support@asus-promotion.com to initiate an investigation. "

Permalänk
Medlem

Man får vänta några månader för att få sitt fynd....

Last kids on Earth...

"Denna artikel kommer att släppas den 25 december 2021."

Visa signatur

| i7-8700K @ 5.0 Ghz | Fractal Design S24 AIO | Asus ROG Strix GeForce GTX 1080 Advanced | Asus ROG STRIX Z370-H GAMING | Corsair Vengeance LPX 16GB (2x8GB) DDR4 3000MHz C15 | Samsung 840 EVO 250GB SSD | Kingston 240GB V300 SSD | Seagate BarraCuda Green 1.5TB | Fractal Design C |

Permalänk
Medlem
Skrivet av SIEMPRE:

Man får vänta några månader för att få sitt fynd....

Last kids on Earth...

"Denna artikel kommer att släppas den 25 december 2021."

Det är förmodligen bara ett placeholder-datum.
Överallt annars så säger dom release våren 2021.