NZXT återkallar brandfarliga H1 i Nordamerika

Permalänk
Melding Plague

NZXT återkallar brandfarliga H1 i Nordamerika

Med en formell återkallelsekampanj ska den långdragna H1-processen nu nå vägs ände, och Gamers Nexus berättar om situationen.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Inaktiv

Mycket bra de gör detta.

Permalänk
Medlem

...Är det fel att påpeka den intressanta blandningen av norska/danska/svenska i samma uttalande? xD

Inte att jag klagar eller något, går att förstå utan problem, men just blandningen av ordval och grammatik är lite fascinerande hur det nästan påminner om hur det kunde se ut om samtliga språk gick ihop till ett enda skandinaviskt språk.

Permalänk
Medlem

Det känns spontant som om ett genomgående tema genom hela processen varit att de inte tagit detta på allvar, och att alla åtgärder skett högst motvilligt av rädsla för backlash snarare än av omtanke om sina kunders liv och hälsa.

Visa signatur

ozzed.net Min egenkomponerade 8-bit musik. Gillar du musiken från gamla klassiska NES eller Gameboy och liknande är det värt ett besök. :) Jag finns också på Spotify, Bandcamp, Jamendo, Youtube, och du kan även följa mig på Twitter och Facebook.
Vet du att du har fel? Signalera detta tydligt med Argumentationsfel och gärna Whataboutism.

Permalänk
Medlem

Min smarta kompis har två, och ett köpte han efter att han visste om brandfaran. En återkallelse fungerar bara om alla köpare lyder och tar den på allvar.

Permalänk
Medlem

Bara invänta den nya risern då, tar för givet att vi även i sverige får nya skickad till oss.

Visa signatur

CPU: 5600X| Mobo: AORUS X570 itx|Minne: 32GB Corsair Vengeance PRO 4000Mhz|GPU: Asus TUF 3080 OC |Chassi: CM NR200P|SSD: Samsung 850 EVO 500GB, 2xSamsung 970 EVO 1TB|PSU: NZXT 650W
Mus: Razer Basilisk|Tangentbord: Corsair K70|Skärm: LG27GP850

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ozzed:

Det känns spontant som om ett genomgående tema genom hela processen varit att de inte tagit detta på allvar, och att alla åtgärder skett högst motvilligt av rädsla för backlash snarare än av omtanke om sina kunders liv och hälsa.

Instämmer. Har aldrig köpt deras chassin tidigare även om det var nära vid senaste bygget. Ingen lust att köpa av de i framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av superpwnguin:

Min smarta kompis har två, och ett köpte han efter att han visste om brandfaran. En återkallelse fungerar bara om alla köpare lyder och tar den på allvar.

Jag köpte mitt för en vecka sedan ungefär. För den som är insatt finns det ingen som helst anledning till att skicka tillbaka chassit, givet att man gillar det förstås. Nylonskruvarna fungerar utmärkt fram tills att risern är utskickad.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem

Har fortfarande 5 st source 210 som fungerar som olika servrar men efter att de slutade göra såna har jag inte nuddat NZXT