Tävla om tre chassipaket från be quiet!

Permalänk
Skrivet av Trunk:

Man kan ju också välja att inte bete sig som en grottmänniska. Sitt ner och pissa.

Ja jo det också, men att vara grottmänniska för att stå upp det får du stå för själv.

Visa signatur

Ketchup är en smoothie.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Wittwang:

Ett förtydligande av reglerna
Nu är reglerna aningen förtydligade och innehåller informationen från inlägget högre upp i tråden. Att "knäppa en bild av logotyp-användandet", som syftar till fysiskt användande och en bild av detta, var tävlingens initiala fokus. Montage i exempelvis Photoshop är dock helt okej, men sådana bilder kvalar bara in som tävlingsbidrag om bilderna som används är egentagna.

(Pingar några montage-konstnärer från tråden @JoOngle @kvirkel @joem95 @Halldin @gman)

Förstått. Har raw-bild om det skulle bli något av det så jag kan yrka på ägande

Permalänk

Äntligen får far möjligheten till lite egentid när han vill!

bild

Permalänk
Medlem

Haha vilken jäkla produktportfölj - datorchassin, munkorgar, nappar och kloroform(?). Ett steg närmare Toshiba som finner synergier mellan konsumentelektronik och reaktortankar!

Visa signatur

- Om du är osäker, skriv dom! :)

Permalänk
Medlem
Visa signatur

"When elephants fight, it is the grass that suffers"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

|| R9 7950X MSI PRO X670-P WIFI 32GB-DDR5-6400c32 MSI RTX4080 Ventus 3X OC || CORE i9 12900KF MSI Z690 Tomahawk WIFI DDR4 32GB-3600c16 Gear1 TUF RTX3080 OC V2 || R7 5800X3D X570S CH8 Extreme 32GB-3800c18 Gigabyte RTX3080 GAMING OC || R9 5900X(B2) B550-F 32GB-3800c18 EVGA RTX3070 FTW Ultra || R9 3900X X470-Prime Pro 32GB-3200c16 MSI RTX2070 Super ||

Permalänk
Avstängd

Håll käften

Permalänk
Medlem

Silent Snooze Pro

Skrivet av joem95:

Du blir inte sen om du sover igenom HELA föreläsningen https://i.imgur.com/SSELHuL.jpg

Update med egen bild.
Leia både godkänner och intygar produktens succé!

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Intel NUC :(

Permalänk
Avstängd

https://ibb.co/V39LQY8

Visa signatur

New: Asus x370 prime pro, Ryzen 1700 (@3.925ghz) , Ripjaws V 16GB 3600 MHz (@3200mhz 14c). https://valid.x86.fr/curj7r
Radeon VII.

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841

Permalänk
Medlem

be quiet! pen, allt klick, inget ljud. Perfekt under alla tråkiga möten och föreläsningar. Rena rama drömmen.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Permalänk

Blev lite för kreativ så resultatet blev 2 bilder.

Stillsam flod/kanal med minst en våning väg ovanpå.

Typexempel på en vanligt förekommande allätare.

Lade till en tredje bild. (Jag blev inte nöjd med resultatet men den får följa med som extra underhållning).

Lade till en extra bild för extra underhållningsvärde till tråden.
Permalänk
Medlem

När jag behöver tystare lagringsmedium använder jag oftast be quiet! transformationen.

Visa signatur

Nuvarande Bygge: Green Envy

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Uppskattar den här typen av tävlingar där vi får se andras kreativitet. Blir underhållande att följa tråden och roligare att själv delta. Tyvärr gick min kreativitet lite i baklås och det blev att tråla arkivet efter existentiell tystnad men jag hoppas på fler fototävlingar framöver.

Permalänk
glömde img tag
Visa signatur

Windows Mobile 5, 200MHz, 64MB Ram

Permalänk
Medlem

be quiet inside Stadsbiblioteket

Permalänk
Medlem
Permalänk

https://imgur.com/UV5HHZe

Permalänk
Medlem

Hoppas att dom kommer ihåg att forcera "Montage är tillåtna, om bildmaterialet som används är ditt eget."

Permalänk
Medlem

Kul tävling och schyssta priser! Grattis till vinnarna!

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trunk:

Man kan ju också välja att inte bete sig som en grottmänniska. Sitt ner och pissa.

Jahaja? Vad är kommer sen? Mjölk i kaffet? Portions snus? Man står och kissar!

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk

Vad kul med en vinst. Tack så mycket för tävlingen sweclockers & be quiet! och även ett tack till alla andra underhållande bidrag.

Då blir det oundvikligen en vårstädning utav datorhörnan i år

Permalänk
Medlem

Grattis till vinnarna

Visa signatur

Citera för svar

MSI Z490 MAG TOMAHAWK | Intel Core i7 10700K | Corsair 64GB DDR4 3200MHz | Asus GeForce RTX 3060 Ti TUF Gaming OC | Samsung 970 EVO Plus 1TB | WD Black 6TB Desktop Drive | Corsair RM750X 750W | Fractal Design Define R6

Permalänk
Medlem

Att det inte skulle bli någon vinst för mig personligen känns ändå rättvist, men Potatis-dator måste känna sig bestulen på vinsten när någon går in och vinner med hans koncept fast på ett annat djur...

Men grattis till vinnarna!