Säljer Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB EAGLE OC

Permalänk

Säljer Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB EAGLE OC

Hejsan.

Jag säljer ett Gigabyte Geforce RTX 3080 10GB EAGLE OC.

Jag köpte den vid release runt 20:e september. Men jag har nu bestämt mig för att gå över till konsolgaming och göra om datorn till en arbetsplats.

Kortet är i nyskick, ingen coil whine, fungerar bra precis som det ska.
Det är kraftfullt, välkylt och otroligt tyst.

Kan postas eller avhämtas. Vid postning vill jag få betalt först.
Fler bilder finns vid intresse.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

11k , kommer direkt och hämtar.

Permalänk

11100 + frakt

Permalänk
Medlem

12 400 kr inkl frakt

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk

12500:- Hämtar direkt

Permalänk

12,6k + frakt

Permalänk

Fick ett privat bud på 14 tkr som jag har tagit. Tack alla för visat intresse.

Permalänk
Medlem

Helt rätt.

Visa signatur

Lenovo Legion 5 17,3", 5800H, 3070 140 W, 2 TB
Logitech G Pro Wireless & G613 keyboard
Hifiman Sundara, Sennheiser PXC-550 II / Hidisz S9 Pro, Schiit Magni 2

Singleplayertopplistan utan ranking: Duke Nukem' 3D, Doom: Eternal, Half-life I & II, Super Mario 64 & Galaxy I & II, Resident Evil II (PSX), Metal Gear Solid, Final Fantasy VII (PSX), The Last of Us I & II, Fallout 3, New Vegas & 4, Cyberpunk 2077

Permalänk

Howdy, inte intresserad av grafikkortet, men ditt skrivbord? Vart köpte du den?

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Skrivet av Helionart:

Howdy, inte intresserad av grafikkortet, men ditt skrivbord? Vart köpte du den?

Gjorde den själv! Köpte massiv skiva i ek, sanfpapprade och betsade med herdins märke, mörk ek. Sen lack ovanpå. Underredet kommer från Ikea.

Permalänk
Skrivet av Chrilleeeeeeeee:

Gjorde den själv! Köpte massiv skiva i ek, sanfpapprade och betsade med herdins märke, mörk ek. Sen lack ovanpå. Underredet kommer från Ikea.

Super snyggt blev det!

Visa signatur

CPU: Ryzen 9 5950x - NXZT Kraken Z73 (white sleeved) GPU: Gamerock 3080Ti
RAM: 128GB Trident Z Royal Gold DDR4 3600 CL16
MB: ASUS B550-A Gaming Silver/White Screen:55" LG OLED B9 (4k 120Hz @4:4:4)
Case: ASUS Rog Strix Helios White
HiFi Desktop: Sennheiser HD800S AMP: Cayin HA-1A MK2 DAC: Moon Neo 390

Permalänk
Skrivet av Helionart:

Super snyggt blev det!

Tack så mycket!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrilleeeeeeeee:

Fick ett privat bud på 14 tkr som jag har tagit. Tack alla för visat intresse.

Var budet möjligtvis från användaren Juanvulcano? Han la upp en annons om att köpa bl a 3080 för 14k och vill köra betalning med paypal. Många misstänker att det är en scam i denna tråd(se länkat inlägg nedan). Ville bara ge headsup så du inte blir av med kortet för en paypal-scam.

Skrivet av QueleX:

Jag har anmält inlägget i alla fall. Han påstod att han kunde swisha på fredag men ville gärna fixa det snabbt med Paypal idag, hörde inte av sig när jag valde Swish... Alldeles för många röda flaggor för mig. Håller med om att 14000 kr för 3080 var sålt.

Visa signatur

| NZXT H1 | Ryzen 5600X | ASUS RTX 3070 TUF GAMING OC | Kingston 32GB @ 3600MHz CL18 | A2000 1TB NVME |

Permalänk
Skrivet av mrtazz:

Var budet möjligtvis från användaren Juanvulcano? Han la upp en annons om att köpa bl a 3080 för 14k och vill köra betalning med paypal. Många misstänker att det är en scam i denna tråd(se länkat inlägg nedan). Ville bara ge headsup så du inte blir av med kortet för en paypal-scam.

Tackar så mycket. Köparen var från Blocket och swishade direkt, innan jag skickade paketet. Men det är viktigt att vara säker på internet och jag uppskattar verkligen att du lade ner din tid för att informera om denna användaren, kommer spara det användarnamnet i min blacklist.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Chrilleeeeeeeee:

Tackar så mycket. Köparen var från Blocket och swishade direkt, innan jag skickade paketet. Men det är viktigt att vara säker på internet och jag uppskattar verkligen att du lade ner din tid för att informera om denna användaren, kommer spara det användarnamnet i min blacklist.

Glädjer mig att höra.

FYI visar sig det nu att personen som la upp denna annons verkar vara legit och har betalat med swish för åtminstone ett kort innan leverans i tråden, så nog ingen anledning att svartlista honom.

Visa signatur

| NZXT H1 | Ryzen 5600X | ASUS RTX 3070 TUF GAMING OC | Kingston 32GB @ 3600MHz CL18 | A2000 1TB NVME |