Diablo II MultiRes och Plugy.

Permalänk
Medlem

Diablo II MultiRes och Plugy.

Hej!

Blev sugen på lite D2 när jag såg att Resurrected är påväg. Finns det några andra SP mods än de jag radade upp i rubriken? Vill gärna att saker ska gå lite fortare. Måste stödjas med både Plugy och MultiRes!

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantsoff:

Hej!

Blev sugen på lite D2 när jag såg att Resurrected är påväg. Finns det några andra SP mods än de jag radade upp i rubriken? Vill gärna att saker ska gå lite fortare. Måste stödjas med både Plugy och MultiRes!

Har hittat det jag själv letade efter, blev Perfect Drop Mod tillsammans med Plugy och MultiRes

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Medlem

Project Diablo 2. 👍

Visa signatur

- Gigabyte Z390M - Gainward RTX 3070Ti - Intel Core i9-9900K@5.0ghz with NZXT X73 360mm AIO - 32GB HyperX Predator/Fury 3200Mhz - 750w +80 Platinum - 500GB WD blue SSD - 512GB Samsung M.2 - 1TB Samsung 970 Evo M.2 -
- HyperX Alloy Elite RGB - HyperX Cloud II Wireless - HyperX Pulsefire Haste - HyperX Fury S XL -
- Acer Nitro XV322UX QHD IPS 270 Hz - AOC CQ32G1 -
- Svive Altair Gaming Desk - Svive Gemini DarkGrey Gamingchair -

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pantsoff:

Hej!

Blev sugen på lite D2 när jag såg att Resurrected är påväg. Finns det några andra SP mods än de jag radade upp i rubriken? Vill gärna att saker ska gå lite fortare. Måste stödjas med både Plugy och MultiRes!

Har hittat det jag själv letade efter, blev Perfect Drop Mod tillsammans med Plugy och MultiRes

Visa signatur

Ryzen 5 5600, Geforce 1080

Permalänk
Hjälpsam

Kör endast PlugY, ska testa Multires, men är OK med dropraten som det är. Har nu en Strafe Amazon på lvl 80 (jobbat 2 veckor på henne) och lyckats plocka Überdiablo

Kul at köra igen.

Visa signatur

Allt jag säger/skriver här är mina egna åsikter och är inte relaterade till någon organisation eller arbetsgivare.

Jag är en Professionell Nörd - Mina unboxing och produkttester (Youtube)
Om du mot förmodan vill lyssna på mig - Galleri min 800D med 570 Phantom SLI