Samsung Galaxy S7 | Svart | 32 GB | Olåst | Mycket bra skick

Permalänk

Samsung Galaxy S7 | Svart | 32 GB | Olåst | Mycket bra skick

Nu säljer jag min Samsung Galaxy S7. Färgen är svart och lagringsutrymmet är på 32 GB. Mobiltelefonen är olåst och är i mycket bra skick. Både fram- och baksida är repfria. Enbart en ytterst liten skada på ena sidan, men som inte syns när skalet är på.

Originalladdare och ett skal (Spigen Neo Hybrid) medföljer.

Budgivning gäller och startbudet är 800 kr.

Jag föredrar hämtning i Malmö. Betalning sker med Swish. Jag kan tänka mig att skicka den mot att köparen betalar frakten samt betalar i förskott. Jag förbehåller mig även rätten att sälja om och när jag tycker rätt bud har inkommit och till vem jag vill.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

s8 går för det priset

Permalänk
Skrivet av ResarXam:

s8 går för det priset

Källa på det? Observera att en sådan ska ha sålts helt utan sprickor och repor.

Permalänk

Det ska även tilläggas att jag är redo att ta emot lägre bud om så önskas, men som det står i annonsen så förbehåller jag rätten att sälja om och när jag tycker rätt bud har inkommit.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEightyNine:

Källa på det? Observera att en sådan ska ha sålts helt utan sprickor och repor.

tradera blocket köpte en själv bra skick för 1000

Permalänk
Skrivet av ResarXam:

tradera blocket köpte en själv bra skick för 1000

Kul! Grattis! Dock en total onödig kommentar.

Permalänk
Skrivet av iEightyNine:

Kul! Grattis! Dock en total onödig kommentar.

Kan väll vara bra att veta att ingen kommer köpa mobilen för priset du laggt ut den för?

Permalänk
Medlem

Angående priset. Jag köpte en S8+ med helt ny originalskärm samt lull lull till här på marknaden för 1500Kr med frakt för 14 månader sedan.

Gör vad ni vill med den infon.

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av Jonathan460:

Kan väll vara bra att veta att ingen kommer köpa mobilen för priset du laggt ut den för?

Absolut! Jag har satt ett pris för vad jag tror att jag kan få den för (efter research från tidigare annonser), men det visar sig tydligen att jag inte har gjort en tillräcklig research.

Dock anser jag att kan en inte komma med konkreta bevis att jag har satt ett för högt pris så anser jag att sådana kommentarer är onödiga. Då är det lika troligt att jag har köpt en gris som kan flyga!

Skrivet av SCORPIUS:

Angående priset. Jag köpte en S8+ med helt ny originalskärm samt lull lull till här på marknaden för 1500Kr med frakt för 14 månader sedan.

Gör vad ni vill med den infon.

Kul! Grattis! Har du länken till annonsen? Jag kan mycket väl ha satt ett för högt pris och är självklart redo att sänka, om så är fallet.

Permalänk
Permalänk

Spä på och spä på... du kommer med konkreta bevis, vilket jag har efterfrågat! Sedan går det att diskutera skicket på de som du har länkat. Funktionaliteten finns där säkert, men där finns repor och sprickor (min enhet har inga sprickor eller repor på fram- och baksida).

Eftersom vissa triggas av för höga priser så väljer jag att sänka startbudet till 800 kr så att jag lugnar vissas nerver och förhindrar eventuella hjärtattacker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEightyNine:

Absolut! Jag har satt ett pris för vad jag tror att jag kan få den för (efter research från tidigare annonser), men det visar sig tydligen att jag inte har gjort en tillräcklig research.

Dock anser jag att kan en inte komma med konkreta bevis att jag har satt ett för högt pris så anser jag att sådana kommentarer är onödiga. Då är det lika troligt att jag har köpt en gris som kan flyga!

Kul! Grattis! Har du länken till annonsen? Jag kan mycket väl ha satt ett för högt pris och är självklart redo att sänka, om så är fallet.

Hej. Jag hittade den
https://www.sweclockers.com/marknad/178057-samsung-galaxy-s8-...

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk

Tack för att du tog dig tid att leta upp annonsen! Jag har sänkt startbudet.

Permalänk
Medlem
Skrivet av iEightyNine:

Tack för att du tog dig tid att leta upp annonsen! Jag har sänkt startbudet.

700 plus frakt?

Permalänk
Skrivet av orjet:

700 plus frakt?

Jag har noterat ditt bud! Jag väljer att avvakta en dag (eller två) till för att se om jag får fler bud.

Permalänk
Skrivet av iEightyNine:

Jag har noterat ditt bud! Jag väljer att avvakta en dag (eller två) till för att se om jag får fler bud.

Jag väljer att avsluta budgivningen imorgon (onsdag) klockan 18:00.