Problem vid uppspelning av musik från USB

Permalänk

Problem vid uppspelning av musik från USB

Hej,
Har lite problem är jag ska spela upp musik från USB minne, har laddat usb minnet med låtar, kopplar in det till min Denon stereo, det spelar upp först 1 låt, därefter kommer en text upp som är "not supported", trycker jag manuellt fram via fjärren till nästa låt så spelar den upp den, därefter samma text, "not supported" men den har ju nyss spelat låten, vad kan detta bero på ?
Kör jag usb via datorn är det inga problem, nåt med stereon ?

Kopplar jag in datorn till samma stereo så spelar den utan problem , samma låtar men inga break pga not supported .

Permalänk
Rekordmedlem

Fel filformat, fel filsystem ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

[quote postid="18946709" userid="130967" name="mrqaffe"]
Fel filformat, fel filsystem ?
[/
Låtarna är i mp3 format, det skumma är att den spelar upp, sen kommer texten, så man får alltid trycka fram manuellt till nästa låt, ska ju liksom byta automatiskt

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av Zallexius:

[quote postid="18946709" userid="130967" name="mrqaffe"]
Fel filformat, fel filsystem ?
[/
Låtarna är i mp3 format, det skumma är att den spelar upp, sen kommer texten, så man får alltid trycka fram manuellt till nästa låt, ska ju liksom byta automatiskt

Vad står det i manualen att det ska vara för format på filer och filsystem ?

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk

[quote postid="18946752" userid="130967" name="mrqaffe"]
Vad står det i manualen att det ska vara för format på filer och filsystem ?
[/Jag måste leta fram manualen till den, känns som det är i Denon spelaren som det spökar, återkommer.

Permalänk

[quote postid="18946761" userid="331421" name="Zallexius"]
[quote postid="18946752" userid="130967" name="mrqaffe"]
Vad står det i manualen att det ska vara för format på filer och filsystem ?
[/Jag måste leta fram manualen till den, känns som det är i Denon spelaren som det spökar, återkommer.
[/Stod inte mycket i den manualen, ska maila supporten för Denon så får jag se vad de säger