Permalänk

Xbox Kinect One/360

Hej!

Söker en Xbox Kinect (enbart kinect som är utav intresse, ingen konsol eller liknande) från antingen One eller 360.

Enda kravet är att den ska vara fullt fungerande och hel.
Om den sedan är använd 300+ timmar eller bara 10, spelar ingen större roll då den enbart kommer användas vid fåtal tillfällen inkopplad i en dator för mindre projekt.

Kom gärna med prisförslag då det inte fanns några bra referenser på nätet vad en begagnad går för.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror jag har en liggandes från 360. Eller jag har egentligen två men en vill jag behålla. Kan kolla. Kan isf få den mot fraktkostnad. Lovar dock inget. Har flyttat två ggr sedan inköp

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Tror jag har en liggandes från 360. Eller jag har egentligen två men en vill jag behålla. Kan kolla. Kan isf få den mot fraktkostnad. Lovar dock inget. Har flyttat två ggr sedan inköp

Det får du jätte-gärna göra och skriva till mig på PM om du hittar den!

Permalänk
Medlem

Lugnt, jag kollar ikväll eller under morgondagen. Anledning till att vi har två är för att ena försvann i flytten så frugan köpte en ny på den tiden. Men ingen av dom har gått mycket. Den första gick nog mindre timmar återkommer!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Lugnt, jag kollar ikväll eller under morgondagen. Anledning till att vi har två är för att ena försvann i flytten så frugan köpte en ny på den tiden. Men ingen av dom har gått mycket. Den första gick nog mindre timmar återkommer!

Hur ser det ut, hittade du något eller ska jag söka vidare?

Permalänk
Medlem

Har letat i en halvtimme-45 men inte hittat än. Jag Vet att vi har köpt två st så det ska finnas en till så vidare hon inte skänkt iväg den men är nästan bombsäker. Ska leta vidare i ett annat rum imorgon men du kan ju utgå från att den inte hittas. Ska se om vi ens vill ha vår andra. Kanske kan ta den annars. Men som sagt, jag fortsätter gräva imorgon för ungarna sover nu och det låter så jävligt. Mvh

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Skrivet av mrnez:

Har letat i en halvtimme-45 men inte hittat än. Jag Vet att vi har köpt två st så det ska finnas en till så vidare hon inte skänkt iväg den men är nästan bombsäker. Ska leta vidare i ett annat rum imorgon men du kan ju utgå från att den inte hittas. Ska se om vi ens vill ha vår andra. Kanske kan ta den annars. Men som sagt, jag fortsätter gräva imorgon för ungarna sover nu och det låter så jävligt. Mvh

Ingen fara. Leta på i din egna takt du och skulle du mot all förmodan hitta på den/vilja sälja den nuvarande kan du väl bara slänga iväg ett PM till mig Om inte annat så uppskattar jag verkligen att du ens tagit din tid att leta för min skull!

Permalänk

Letar fortfarande efter en om någon trillar förbi denna annons

Permalänk
Skrivet av jackofaces1:

Letar fortfarande efter en om någon trillar förbi denna annons

Skickat PM

Permalänk
Medlem

Har ett antal liggande till 360. skicka pm vid intresse

Visa signatur

Intel 4790K | Msi Z97 Gaming 5 | MSI 1080TI, 11Gb | 32Gb | Benq M2700HD | Define r5 | 240+320 SSD + 4*2Tb | Razer Deathadder | Razer Blackwidow Croma