Hjälp en noob i Fortnite! :-)

Permalänk
Medlem

Hjälp en noob i Fortnite! :-)

På senare tid har jag börjat spela en del Fortnite med brorsbarnen, 7 & 8 år gamla. Jisses va duktiga dom är! Måste erkänna att jag börjar gilla spelet mer o mer

Men! Till skillnad från dom har jag låg level, och ett ”noob skin” som de brukar säga lol! Nu till frågan. Kan man hitta nya eller spela ihop till nya skins? Eller måste man köpa dessa?

Visa signatur

Xbox Series X | Acer Nitro XV272UV | Razer BlackWidow V3 Mini HyperSpeed Yellow Switch | Razer DeathAdder V2 Pro HyperSpeed | Turtle Beach Stealth 600X GEN2 | Mitt galleri här på Sweclockers

Permalänk
Medlem

Du behöver köpa nya skins. Spelar själv väldigt casual Fortnite med sonen ibland och det kan vara en fördel med noobskin då det tar ner uppmärksamheten på vissa spelare mot en själv.

Bygger barnen åttor kring dig?

Permalänk
Medlem

Battlepass tjänat in sig själv om man får lite level varje säsong.
Man får 300 gratis, det är ca ett års grindande till 950 för Battlepass - du får en timlön på 1 virtuell buck eller några ören...

Billigast brukar vara starterpaketet med en skin och 600 bucks, men det ger inte 950 så du kanske ska kolla på att köra monthly en månad och direkt avbeställa eller ha lite tålamod tills de byter paketet om någon/ett par månader. Jag tror de byter snart.

Battlepass är ändå snart slut så är du inte nära breakeven på vbucks kanske du kan vänta,
vill du ha alla skin krävs level 100 och några dagars tråkiga uppdrag, när nästa börjar är dessutom alla tillbaka på level 0.