AMD Wraith Spire 4-pin RGB LED Kabel

Permalänk

AMD Wraith Spire 4-pin RGB LED Kabel

Så jag köpte denna i tron att den passa Wraith Prism. Men denna är till Spire modellen. Så yeah, köpte för 300kr men sätter annonsen som skänkes

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Snällt av dig att skänka den
(Bara säger, ska inte ha den)

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Skrivet av SCORPIUS:

Snällt av dig att skänka den
(Bara säger, ska inte ha den)

Ja jodå försökt lagt ut på tradera med bud från 1kr och skicka med vykort frimärke för 22kr. Men ingen som lagt där. Så lägger då la upp här o se ifall det är någon som vill ha den

Permalänk
Medlem
Skrivet av SourceCreations:

Så jag köpte denna i tron att den passa Wraith Prism. Men denna är till Spire modellen. Så yeah, köpte för 300kr men sätter annonsen som skänkes

Läs hela annonsen här

Jag kan nog ha den som du söker hemma, jag har nämligen en Wraith Prism, men jag kör den via USB, så kabeln du verkar leta efter använder jag inte. Hittar jag den så kan du få den emot frakten om du vill.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Skrivet av BM-Mods:

Jag kan nog ha den som du söker hemma, jag har nämligen en Wraith Prism, men jag kör den via USB, så kabeln du verkar leta efter använder jag inte. Hittar jag den så kan du få den emot frakten om du vill.

Tack men det är helt lugnt, jag har fått den ifrån annat håll. Behöver nämligen inga kablar längre. Men tack ändå