Electronic Arts: "Våra studior fattar egna beslut om spelsatsningar"

Permalänk
Medlem
Skrivet av five70five:

kränkt.com

Att kritisera barnsligheter är i sig inte belägg för att man är kränkt.

Visa signatur

Fractal Design Meshify 2 Compact w/ Dark Tint | Intel i5 12600K | Asus ROG Strix B660-F | 32 GB Corsair DDR5 5600 MHz CL36 | MSI Geforce RTX 3060 TI Ventus 2X OCV1 | 512 GB Samsung Pro 850 SSD + 2TB WD Black SN850 NVME PCI-E 4.0 | Corsair RM750X |

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon134512:

Det handlar inte om att gilla eller inte, men kan fortfarande bete sig som en vuxen person om det och inte som en p12.

Som en p12? Bara för att jag tycker han är en pajas? Då skulle jag vilja ge dig en uppgift att gå in på Aftonbladets facebooksida och kolla kommentarsfältet på varje nyhet dom publicerar och se på hur människor beter sig där inne.

Nä i Sverige börjar yttrandefrihet bli förbjudet snart, hemsk framtid.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av Vangen:

Som en p12? Bara för att jag tycker han är en pajas? Då skulle jag vilja ge dig en uppgift att gå in på Aftonbladets facebooksida och kolla kommentarsfältet på varje nyhet dom publicerar och se på hur människor beter sig där inne.

Nä i Sverige börjar yttrandefrihet bli förbjudet snart, hemsk framtid.

Nån kallar dig p12, du blir kränkt
Du kallar någon pajas, larvar på om yttrandefrihet.

Ja, aftonbladet har en lägre nivå. Ok?

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon134512:

Nån kallar dig p12, du blir kränkt
Du kallar någon pajas, larvar på om yttrandefrihet.

Ja, aftonbladet har en lägre nivå. Ok?

Det var du som reagerade från allra första början av mitt inlägg så vem vart inte det först?

Färdig snackat!

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Avstängd

Ja Dice/EA fick vad dom förtjänade med sitt diversity trams! Mer fokus på trams än att det faktiskt frodas fuskare i spel som BF men sånt är ju jobbigare att ta hand om. HOppas dom kör samma stil till BF6 så slipper vi skiten för alltid sen!

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Dinkefing:

Sverige skämmer ut sig gång på gång. Sverige borde skämmas över honom.

Håller helt med att Sverige skämmer ut sig,Han följer ju bara gängse normen i landet skruvat

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Cenorida:

Man får nog erkänna att EA har blivit bättre på sistone också. Jag menar, under typ 2012-2015 blev de ständigt kallade för världens sämsta företag. Nu har dem också börjat sälja spel på Steam, och för vissa spel, främst nyare spel krävs inte ens Origin i bakgrunden.

Snarare mindre dåliga på sistone, ungefär som skräpmat: allt det är dåligt för dig men olika mycket.

Visa signatur

"Företagsboendeförmedlare" | Min Überkill Dator: Processor: Intel Pentium P5 66 Mhz OC | Moderkort: ASRock P4I65G | Minnen: 2st Samsung 128MB PC133 | Grafikkort: Canopus GeForce 256 DDR | Lagring: IBM 350 4,4 MB | Operativsystem: DOS/360 | Chassi: Mercury Full-Tower ATX Chassis |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trackmaster:

Så himla tråkigt med Anthem. Jag gillade mekaniken men spelet i sig var ganska platt. Såg fram emot en omvandling av hur spelet "skulle ha varit".

Känner samma sak, trots att det i vanlig ordning lurades med hur spelet såg ut i trailern vs. hur det såg ut när det kom. Jag har alltid funderat på hur mycket som kapades spelmekaniskt förutom grafiken, och nu när jag läst att det bara var 30 utvecklare som jobbade med remaken så får jag känslan av att det antagligen handlade om att plocka upp och sätta tillbaka alla halvfärdiga bitar som inte kom med vid releasen samt göra en tillputsning.

Jag tror att de ganska snabbt insåg att det var vansinne att ge bort det jobbet gratis, och lägger därför Anthem Next i malpåse ett tag tills de kan återuppliva det, utveckla "Anthem 2" och få fullt betalt för jobbet istället.

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av oztin:

NHL 09 menar du?
Måste vara något fel på mina ögon isåfall

Har installerat PS3 emulator och då kan man spela NHL 15 men de är ju stor skillnad mot de som finns nu och de vore grymt med NHL 2021 till PC med grafik anpassat för PC, dom har ju både FIFA och NFL till PC så varför inte NHL, måste ju locka mer folk i världen en NFL till exempel som mest vänder sig till Amerikaner.

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon301768:

då kan man spela NHL 15 men de är ju stor skillnad mot de som finns nu

Bara jag som knappt ser skillnad på något NHL-spel de senaste 10 åren?

Visa signatur

Corsair Carbide 500R | i5 4670K | Asus 1070 Dual | Ballistixsport 4x4GB | GB Z87-HD3 | Samsung 850 Pro 128GB SSD | Seagate 1TB HDD | CM 600W | Samsung DVD |

Permalänk
Medlem
Citat:

...but there are certain values and principles we have as a company that we just couldn’t allow to be compromised.

EA's Värderingshandbok. Paragraf 2, Stycke 8:
"Maek moar moneey naow!"
"Ööhh autonomi..?"