Permalänk
Medlem

Radeon RX 580 8GB

Säljer ett SAPPHIRE Nitro+ Radeon RX 580 8GB, funkar prima.

Tänker mig ca 3000 kr eller högstbjudande.

Är duktigt på att packa om du inte kan mötas i Göteborgsområdet. Kortet kommer i antistatpåse, bubbelplast och orginal ytterhölje av kartongen, samt ordentligt emballage kring detta.. Skickar omgående efter betalning.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Skickat PM

Permalänk

skulle man kunna testa kortet hos dig

Permalänk
Medlem

3000kr + frakt för 1070ti

Permalänk
Medlem

5500kr för båda, kan hämta idag.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Haveaniceday:

skulle man kunna testa kortet hos dig

Med tanke på corona undviker jag gärna det.

6000 kr har jag erbjudet för båda två.

Permalänk
Medlem

1070 Ti är sålt nu. RX 580 finns kvar.

Permalänk

Hej, Har du overclockat det

Permalänk
Medlem

Jag har kört lite mining med det, då körde jag strömsnålt med undervoltning, så det har nog varit mer hälsosamt än spelande. Kan även tillägga att detta kort hamnade i min HTPC och sedan reservserver som båda oftast stått avstängda. Det är alltså inte så många timmar uptime på kortet jämfört med vad man får i en desktop.

Permalänk

finns 580 kvar?

Permalänk
Medlem

Ja det finns kvar. Har fått 3000 kr erbjudet, men inte lyckats hitta en smidig lösning på överlämningen. Är nog inte villig att sälja billigare än 3000, så tänker att jag tar mig tid och inväntar en köpare.

Permalänk

Hej! Är kortet kvar?

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av QueleX:

Ja det finns kvar. Har fått 3000 kr erbjudet, men inte lyckats hitta en smidig lösning på överlämningen. Är nog inte villig att sälja billigare än 3000, så tänker att jag tar mig tid och inväntar en köpare.

2800 kr inklusive frakt

Permalänk
Medlem

Fortfarande inte fått några bud på bara RX580 på eller över utsatt pris, så jag tar bort annonsen nu.

Permalänk
Medlem
Skrivet av QueleX:

Fortfarande inte fått några bud på bara RX580 på eller över utsatt pris, så jag tar bort annonsen nu.

Vad vill du ha då?