Säljes/bytes Huawei Mate xs nytt pris

Permalänk
Medlem

Säljes/bytes Huawei Mate xs nytt pris

Hej!
Dags att sälja av min Huawei mate xs 8gb ram 512gb minne, som är väldigt lite använd. Det som syns i mitten är skärmskyddet, det har släppt i en rak linje över skärmen, där telefonen viks ihop. Detta syns inte mkt när skärmen är på. Google services fungerar även utmärkt på telefonen.

Det som ingår är
Telefon
Laddare
Nytt skärmskydd+skydd för baksidan.
3x flip Cover, varav ett sitter monterat.
1x svart back case
3x bumper, två nya och original bumpern som följde med.
1x slide fodral i läder väldigt smidigt.
Självklart finns kvitto från elgiganten och kartong.
Kan tänkas byta mot ett grafikkort exempelvis rx 6800 xt, 3080 rtx och 3070 rtx.
Telefonbyte som är intressant är Samsung galaxy fold 2.
Kan skickas, går även bra att hämta telefonen.

Startbud: 8000:-

//Virtual

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Måste bara fråga har du installera Google fier för Gplay & valt att ha Appgallery ej på start skärmen.

Är Telefonen orörd på root & Oem unlock.

Sedan hur är det med skärmskyddet på dom vikbara skärmarna kan dom bytas ut & kommer vecket försvinna då?

Vet också att designen med att skärmen hamnar oskyddat när man viker den fått kritik & därför Mate X2 valt att följa Samsungs design nu.

Hur är skicket på alla skärmarna?

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Jonas79:

Måste bara fråga har du installera Google fier för Gplay & valt att ha Appgallery ej på start skärmen.

Är Telefonen orörd på root & Oem unlock.

Sedan hur är det med skärmskyddet på dom vikbara skärmarna kan dom bytas ut & kommer vecket försvinna då?

Vet också att designen med att skärmen hamnar oskyddat när man viker den fått kritik & därför Mate X2 valt att följa Samsungs design nu.

Hur är skicket på alla skärmarna?

Hej!
Jadu jag kommer inte ihåg vilken metod jag använde, var ju ett tag sen, men det fungerar utmärkt iaf
Ingen root eller upplåst bootloader nej 🙂.
Ja skärmskyddet kan bytas ut, skickar med ett nytt och ja vecket borde ju försvinna när det kommer på ett nytt skydd 😉. Själva skärmen på min skulle ja nog säga är riktigt fin, då skyddet sitter på. Så dit med nytt skydd, så ser nog telefonen helt ny ut sen.
Intresserad av den? 😎

//Virtual

Permalänk
Medlem
Skrivet av Virtual:

Hej!
Jadu jag kommer inte ihåg vilken metod jag använde, var ju ett tag sen, men det fungerar utmärkt iaf
Ingen root eller upplåst bootloader nej 🙂.
Ja skärmskyddet kan bytas ut, skickar med ett nytt och ja vecket borde ju försvinna när det kommer på ett nytt skydd 😉. Själva skärmen på min skulle ja nog säga är riktigt fin, då skyddet sitter på. Så dit med nytt skydd, så ser nog telefonen helt ny ut sen.
Intresserad av den? 😎

//Virtual

Står över då jag inte vågar köpa en så dyr telefon utan att kollat på den på plats.

Visa signatur

Chassi: Ssupd Meshroom S V2, Moderkort: Gigabyte Aorus X570I Pro Wifi, Processor:Ryzen 7 5800X3D , Cpu kylare: Nzxt-X52 Kraken Minnen Gskill Trident Z 16 Gb Cl16 3600 mhz,Startdisk:SSD Samsung 970 Evo plus 1 TB , Grafikkort: MSI Rtx 2070 Super Ventus Oc PSU: Corsair SF850L Skärm: ASUS ROG Swift PG278Q Tillbehör: Logitech G903 & Funk KB460 , Logitech Z520 datorhögtalare.