Corsair 6x 120 + 2x140 RGB fläktar + corsair lighting node/144 hz skärm

Permalänk
Avstängd

Corsair 6x 120 + 2x140 RGB fläktar + corsair lighting node/144 hz skärm

Hej! En vän till mig ska bygga i sitt nya chassi och eftersöker Corsair RGB fläktar (helst i vit färg). De fläktar som eftersöks är fläktar liknande LL, QL, ML. Behöver 6x120mm och 2x140 mm. Behöver även lite Corsair RGB slingor.

Ärligt talat så har jag ingen aning om vad för tillbehör man behöver till fläktarna för att få dem att fungera så om ni har något färdigt paket att sälja, hör av er. Utlovar en snabb och smidig affär.

144 hz skärm, 24 tum eftersöks också. Gärna i GBG.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har corsair sp120 rgb pro fläktar, dem (3 stycken) kommer med deras node och allt, köptes här men kom aldrig till användning:(

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Abbas khalidy:

Har corsair sp120 rgb pro fläktar, dem (3 stycken) kommer med deras node och allt, köptes här men kom aldrig till användning:(

Pris?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mr.Pro:

400kr + frakt?

Permalänk
Medlem

Du behöver en Corsair Commander Pro och en Lightning Node som medföljer i 3-packen för att kunna kontrollera 6 fläktar. Dubbla det om du ska ha fler än 6.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Alternativt att han köper en Capellix AiO från Corsair..då får han både ML RGB fläktar som är de tystaste, och Corsairs bästa kontroller, Commander Core. Den har både Fläktstyrning och RGB-styrning!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Har två 120mm corsair rbg-fläktar liggandes, dock osäker på modell, som jag kan tänka mig att skiljas med

Permalänk
Medlem

Har en LL140 liggandes som jag inte har någon användning för. Kan sälja för 100kr + frakt eller hämta i kalmar

Visa signatur

| i9-10850k | RTX 3080 suprim X | Corsair 7000d | Strix z590-E | 2x LG 27GL850 | RM850x |

Permalänk
Avstängd
Skrivet av HallonsyltarN:

Har en LL140 liggandes som jag inte har någon användning för. Kan sälja för 100kr + frakt eller hämta i kalmar

Plockar den gärna! Skickar PM