Permalänk
Medlem

Grafikkort köpes!

Dags att uppgradera grafikkortet och då jag ej lyckades få något 3060 vid release så kollar jag om någon här går i tankarna att sälja. Rtx 2 eller 3k serien hellst.

Pris runt 4500kr är intressant.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Förlåt, men vilket RTX3000 kort för 4500kr har du tänkt hitta?
Inte ens lägsta priset på 3060 ligger på 4500kr i butik, och med tanke på att folk säljer dom för över butikspris i dagsläget, vem säljer något från 3000 serien för lägre än dom köpt det för?

Visa signatur

Citera för svar!
ASUS X570-E, AMD 5950X, RTX4080 Super, 32gb B-die

Permalänk
Medlem
Skrivet av zOlid:

Förlåt, men vilket RTX3000 kort för 4500kr har du tänkt hitta?
Inte ens lägsta priset på 3060 ligger på 4500kr i butik, och med tanke på att folk säljer dom för över butikspris i dagsläget, vem säljer något från 3000 serien för lägre än dom köpt det för?

Ventus 2x 4390kr på webhallen. Finns folk som sålt för inköpspriset. Finns inte bara scalpers här i världen

Permalänk

Tror du kan glömma 3000-serien för 4500 kr. Det handlar ju i så fall om en partiell gåva.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Funderat på att sälja mitt Titan Xp collectors edition med Evga Hybrid cooler monterad på. sett att dom går på 8k på ebay men ingen koll vad ett seriöst pris är? utan kylaren. med alla orginal kartonger.(nästan mint)
kylaren är efterköpt för 2000:-

fått 160% i userbenchmark vilket är bättre än 3060 TI
ca: 2000mhz core, stock är ca 1800mhz+

fått runt 50-60 fps i cyberpunk på max.

ps. har ett 1060 gtx 3gb i tvdatorn. säljer pga då en "speldator" är nog för mig, när jag ändå inte spelar nått.

edit
Permalänk

Jag köpte ett MSI GeForce RTX 3060 GAMING X TRIO 12Gb från NetonNet som jag inte kunde backa beställningen på när jag minuterna efter insåg att den var 1 cm för stor för mitt NZXT H1-chassi. Jag la precis ut det på blocket men hör av dig med ett dm du är intresserad, dock inte för 4 500kr tyvärr.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Gringoloco:

Jag köpte ett MSI GeForce RTX 3060 GAMING X TRIO 12Gb från NetonNet som jag inte kunde backa beställningen på när jag minuterna efter insåg att den var 1 cm för stor för mitt NZXT H1-chassi. Jag la precis ut det på blocket men hör av dig med ett dm du är intresserad, dock inte för 4 500kr tyvärr.

Har du kvar den fortfarande?

Visa signatur

AMD Athlon II x4 3,1ghz||ASUS M4N75TD||AMD Radeon hd5830||4gb Corsair DDR3||1TB Samsung HD

Permalänk
Skrivet av Gallon:

Har du kvar den fortfarande?

Nope, tyvärr.