Vilket grafikkort från NVIDIA använder du just nu? Från 1060 och uppåt

Permalänk

Vilket grafikkort från NVIDIA använder du just nu? Från 1060 och uppåt

Hej!

Är lite nyfiken på att se hur NVIDIA:s grafikkort är fördelade bland forumets medlemmar. Så, vilket grafikkort använder du?

//Viktor

Permalänk
Medlem

MSI RTX2080 Super.

Visa signatur

ROG Strix Z790-E/Intel i7 13700K/Noctua NH-D15 Black/MSI RTX 4080 Suprim X/32GB Corsair vengeance 6200mhz/Lian Li O11 Air Mini/Seasonic Vertex 850/Kringutrustning: Keychron Q2
Alienware AW3423DWF/Klipsch R-41PM/G-Pro X Superlight/Fidelio X2HR

Permalänk

970 fick inte vara med?

känner mig kränkt

Permalänk
Permalänk
Skrivet av Bubbashegge650:

970 fick inte vara med?

känner mig kränkt

Sorry!

Permalänk
99:e percentilen

1080 och de fyra senaste Titan-korten borde väl vara med?

EDIT: 1080 tillkom medan jag skrev inlägget, men på fel plats i listan.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Skrivet av Alling:

1080 och de fyra senaste Titan-korten borde väl vara med?

EDIT: 1080 tillkom medan jag skrev inlägget, men på fel plats i listan.

Åtgärdat!

Permalänk
99:e percentilen
Skrivet av vviikkttoorr:

Åtgärdat!

Ser fortfarande inga Titan-kort. Oavsett om du lägger till dem eller ej tycker jag att det behövs minst ett catch all-alternativ också, kanske ”Annat”.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers

Permalänk
Medlem

Kom ihåg att som vanligt med den här typen av "undersökningar" visar resultatet inte medlemmarnas grafikkortsinnehav utan grafikkortsinnehavet bland de som besvarar undersökningen. Vill man veta hur det ser ut bland medlemmarna i stort får man fråga slumpmässigt utvalda medlemmar istället

Visa signatur

Ryzen 3700X | Asus X570-F | 32GB Kingston Fury Renegade | RX 7800 XT | Fractal Design R6C | Noctua NH-D15 | Corsair RM650x | 6TB SSD av varierad kvalisort | Asus VG279QM | Ducky One 2 | CM MM720

Permalänk
Skrivet av Alling:

Ser fortfarande inga Titan-kort. Oavsett om du lägger till dem eller ej tycker jag att det behövs minst ett catch all-alternativ också, kanske ”Annat”.

Bra förslag!

Permalänk
Skrivet av twit:

Kom ihåg att som vanligt med den här typen av "undersökningar" visar resultatet inte medlemmarnas grafikkortsinnehav utan grafikkortsinnehavet bland de som besvarar undersökningen. Vill man veta hur det ser ut bland medlemmarna i stort får man fråga slumpmässigt utvalda medlemmar istället

Sant!

Permalänk
Medlem

Om man har 2 olika kort då?

Visa signatur

Stationär: RTX 4090 OC ASUS | Ryzen 9 5950X | G.Skill Trident Z NEO 3600mhz 32GB | Arctic Liquid Freezer III 360 | Corsair HX1000i | Asus Rog Strix X570-F Gaming | Samsung 990 PRO 2TB | Samsung 980 PRO 2TB | Fractal Design North XL

Jobbdator: MacBook Pro 16" i7 6C, 16GB ram DDR4, AMD Radeon Pro 5300M 4GB