Asus 1080TI Turbo med vattenblock, orginalkylare samt kartong finns.

Permalänk
Medlem

Asus 1080TI Turbo med vattenblock, orginalkylare samt kartong finns.

Hejsan, dags för uppgradering så jag säljer mitt Asus 1080 TI turbo. Har kört kortet med vattenblock (bitspower) 99% av tiden. Som ni ser på bilderna täcker den inte hela kortet, men inget som påverkar prestandan ÖHT. Bara estetiskt (samma sak med de gula thermal pads som syns....skulle nog personligen inte montera denna vertikalt )

Orginalkylare finns, skruvar för att kunna montera denna är lite mer oklar!
får hem kylpasta idag så kan öppna och rengöra blocket när jag slutat jobbet! (kondensen som syns, kommer dock komma tillbaka! Finns också nya packningar i reserv (alla packningar är bytta för ett par veckor sedan)

Orginalskruvar är borta för org kylaren, vill man så kanske de går att använda från vattenblocket (killgissar)

Är det något så skriv, kan ha missat något i all hast..

budgivning,
har bud på 2800:- så jag börjar där!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

3000kr + frakt

Visa signatur

If it works, it works.

Permalänk

3200+äfrakt

Permalänk
Medlem

3000, kan hämta upp.

Har dock inget behov av vattenblocket, så det kan du sälja separat eller behålla

Permalänk
Medlem

3200 kr +hämta

Permalänk
Medlem

3600 + frakt 🚛

Permalänk
Medlem

3500 och hämtar så slipper du frakta, men hade gärna sett att du hittat skruvarna. Du kanske kan kolla lite närmare på det.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Buden är noterade!
@PoXe har ledande i skrivande stund

@mrnez dessvärre finns det ej =/ försvunnit vid rensning i garderoben tråkigt nog! hade inga som passar heller av alla... 200 som ligger =/

Permalänk
Medlem

Jag låter mitt bud stå kvar. Kanske kan hitta skruvar här hemma eller beställa.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

3750 kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av slyclock:

3750 kr + frakt

Noterat, och där med ledande bud!

Tänkte att jag låter annonsen ligga en bit in på fredagen, så kan jag ta eftermiddagen och rengöra, packa med mera och få iväg den på lördag morgon, då jag ändå ska in och handla påverkar det inte mig nämnvärt att skicka då jag har org.lådan

Permalänk
Medlem

4000kr + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Biddle:

4000kr + frakt

Noterat!

Avslutar innan 12 idag! Bör vara hemma till dess

Permalänk
Medlem

4100+ frakt

Permalänk
Medlem

4200 + frakt 🚛

Permalänk
Medlem
Skrivet av PoXe:

4200 + frakt 🚛

Såld