PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Blev utvald, första försöket 👀
Dock får jag se om jag ska ha den själv, rädd att den inte används så mycket, som med ps4an... och kanske låter nån mer behövande köpa den, inte scalping dock !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Malle8398:

Det blev nit lott här.
så jäkla trist, har polaren i England som bara sitter och väntar på att jag ska skaffa en så vi kan göra en unboxing tillsammans. Börjar känna mig lite dum att han sitter och väntar in mig bara för att vi sa att vi skulle göra det samtidigt. Viste att det skulle bli leverans problem men inte i den här utsträckningen..

Ser inte riktigt poängen i att köra en gemensam unboxing, men different strokes for different folks I guess 😁

Permalänk
Medlem

Nitlott, tusan också!

Permalänk

Chattade precis med retrospelsbutiken och de visste inte riktigt vad jag menade med de 330kr tillgodo. Hon jag chattade med gissade att det va poäng man får när man handlar där jag syftade på kanske? Någon som handlat på retrospelsbutiken som har koll på detta?

Permalänk
Medlem

Är det någon som skänkt bort sin kod?
För i mejlet står det att koden är personlig och får ej säljas vidare.
Tänkte på om man kan skänka bort koden och den inte är personligt kopplad i deras system.

Visa signatur

R7 5700x | GIGABYTE X470 Aorus Gaming 5 wifi | HyperX Predator 48GB @ 3200mhz |
GIGABYTE RTX 4070 Super | EVGA SuperNOVA 850 GA 80+ Gold 850W | FD Define R5 Black |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Melack019:

Får man ge bort sin kod?

Antar att man får de

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fralle1891:

Chattade precis med retrospelsbutiken och de visste inte riktigt vad jag menade med de 330kr tillgodo. Hon jag chattade med gissade att det va poäng man får när man handlar där jag syftade på kanske? Någon som handlat på retrospelsbutiken som har koll på detta?

Köp denna produkt och du får 320 kr rabatt på din nästa beställning. <-- Står det under Ps5:an.

Permalänk
Medlem

Fick precis negativt besked.

Permalänk

Äntligen!!!

Permalänk
Medlem

Dragit ballen i gruset!
Utvald EG.

Visa signatur

MacBook Air: Retina, 13-inch, 2018
Mac Pro: Mid 2010 3.33 Hexacore X-25
Mac Mini: Mid 2020 Plex Server
Console: PS5 SE

Permalänk
Medlem

Här var det också en nitlott, synd 😔

Permalänk
Medlem

Jag vann en kod. Men jag lyckas haffa en på NoN på måndag. Vem vill ha koden? Vem är det mest synd om?

Permalänk
Skrivet av Isac3000:

Jag vann en kod. Men jag lyckas haffa en på NoN på måndag. Vem vill ha koden? Vem är det mest synd om?

Mig! ska bli farsa

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isac3000:

Jag vann en kod. Men jag lyckas haffa en på NoN på måndag. Vem vill ha koden? Vem är det mest synd om?

Mest synd om mig är det väl inte, men jag skulle gärna uppskatta den!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Swennis:

Blev utvald, första försöket 👀
Dock får jag se om jag ska ha den själv, rädd att den inte används så mycket, som med ps4an... och kanske låter nån mer behövande köpa den, inte scalping dock !

Tidigare har man kunnat ge bort sin kod. Men om dom misstänker att den varit såld så tar dom bort ordern.
Dom har sagt att man ska anmäla sig för sin egen del.

Men som sagt tidigare har det gått bra att ge bort.

Jagar en PS5 till Lillebror som bor 2 timmar bort. Han har inte råd att köpa, men vill köpa till honom

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isac3000:

Jag vann en kod. Men jag lyckas haffa en på NoN på måndag. Vem vill ha koden? Vem är det mest synd om?

Långtidssjukriven här och gått nit på alla utlottningar .

Visa signatur

[Fractal Design Define S2]-[Asus CrossHair Hero X670E]-[Ryzen 9 7900x]-[Corsair Dominator Platinum 6000mhz 32gb]-[Asus Tuf RTX 3090]-[Corsair Mp510 960gb]-[2x Samsung Evo 860 500gb ssd Raid 0]-[Lenovo Legion Y27q-20 165hz][AOC 24G2U 144hz]

Permalänk
Medlem

Det är mest synd om han som ska bli pappa. Han vet bara inte själv ännu hur rätt han har. Även om det blir bättre med tiden...

Visa signatur

//Bacon

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacon:

Det är mest synd om han som ska bli pappa. Han vet bara inte själv ännu hur rätt han har. Även om det blir bättre med tiden...

Är väl ändå så att han inte har tid att nyttja den, om han ska bli pappa? Står den bara där och samlar damm.

Permalänk
Skrivet av Bacon:

Det är mest synd om han som ska bli pappa. Han vet bara inte själv ännu hur rätt han har. Även om det blir bättre med tiden...

😂😭helvete

Permalänk
Medlem
Skrivet av Bacon:

Det är mest synd om han som ska bli pappa. Han vet bara inte själv ännu hur rätt han har. Även om det blir bättre med tiden...

Hur ska han få tid över att spela på?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Isac3000:

Jag vann en kod. Men jag lyckas haffa en på NoN på måndag. Vem vill ha koden? Vem är det mest synd om?

Inte synd om mig förutom lite stressyndrom men visst hade det varit trevligt med en kod

Visa signatur

Stationär: AMD Ryzen 7 7800X3D | ASUS ROG Strix B650E-F Gaming WIFI | G.Skill 32GB DDR5 6000MHz CL30 Trident Z5 Neo RGB | Gigabyte 4090 Gaming OC | BeQuiet! Dark Rock 4 Pro | Samsung 980 Pro 1TB M.2 & Intel 660P 1TB M.2 | Corsair RM850x v2 White Series | Phanteks P500A D-RGB | Acer X34GS | Corsair Strafe RGB MX Silent | Razer Deathadder v.2 | Logitech PRO X 7.1
Laptop: AMD Ryzen 7 6800HS | 16GB 4800MHz DDR5 | RTX 3060 140W | 15,6" 144Hz FHD IPS 16:9

Permalänk
Skrivet av Kindle:

Är väl ändå så att han inte har tid att nyttja den, om han ska bli pappa? Står den bara där och samlar damm.

Vi är väl två föräldrar! Sen måste ungen lära sig spela tidigt

Permalänk
Medlem

Jag tror han som blir farsa får den. Stackare!!! Skicka ett DM så skickar jag koden Lova på heder och samvete att inte scalpa. Och skicka gärna en bild på set-upen som någon annan gjorde

Permalänk

Blev inte vald den här gången, ska lista ut hur Distill appen funkar

Permalänk
Medlem

Vann inte denna gång heller på Elgigantens utlottning, vilken besvikelse. Försöker få tag på en ps5 som överraskning till sonen som ska opereras snart. Om någon vänlig själ har en kod över som den inte behöver tar jag mer än gärna emot en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av JohnEDante:

Vi är väl två föräldrar! Sen måste ungen lära sig spela tidigt

Får väl hoppas på det. Kivades bara med dig.

Permalänk
Medlem

Jag gick också på nittlott :/ någon i Uppsala med kod som vill sälja sin kod?

Köper hellre någon utav er än någon på Tradera / Blocket vill inte sponsra scalpers.. även fast det
blir typ så nu iaf :/

Permalänk
Medlem

Signade upp lite på kul och fick en kod så beställd och klar. Varit lite sugen men inte supermycket så får se hur man gör, kanske säljer den till inköpspris till nån.

Visa signatur

AP201 | B650M | 7800X3D | 32GB | RTX 3090
G613 | G502 X | PRO X | G3223Q | PG279Q
OLED55C9 | PS5 | Switch

SvenskaDiablo Discord

Permalänk
Skrivet av Isac3000:

Jag tror han som blir farsa får den. Stackare!!! Skicka ett DM så skickar jag koden Lova på heder och samvete att inte scalpa. Och skicka gärna en bild på set-upen som någon annan gjorde

Gled in i dina DM nu. Kommer fina bilder på setup sen 😎

Permalänk

jag blev visst "utvald" synd de va standard edition men men

Visa signatur

Ryzen 5950X, Asus X570 Gaming-F, Evga 3090 FTW Ultra, 32gb G-skill Neo 3600Mhz, Corsair RM1000i, Corsair H150 med Noctuas snordyra fläktar, Define 7, 4 olika ssd