Playstation 5 SE mot RTX 3060 ti, alt. 3070

Permalänk
Medlem

Playstation 5 SE mot RTX 3060 ti, alt. 3070

Hej! Hämtade just ut ett PS5. Föredrar datorspel framför konsolspel och önskar därmed byta tv-spel mot grafikkort.

Vid intresse kontakta mig gärna via PM så diskuterar vi eventuella pengar i någon riktning.

Ps. Trevlig helg.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Har du ett patologiskt behov av att uppge vad du betalade för ditt 30X0? Gör det här.

Permalänk
Livsnjutare 😎

Vad är"SE" ?

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem
Skrivet av andreas_dock:

Vad är"SE" ?

Standard Edition dvs med skivläsare

Permalänk
Medlem
Skrivet av Hagge:

Standard Edition dvs med skivläsare

Tack! 🙂

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Har du ett patologiskt behov av att uppge vad du betalade för ditt 30X0? Gör det här.

Permalänk
Medlem

Bor i Linköping med. Har ett MSI 3070 Gaming X Trio från inet. Vet inte vad ps5 har för pris på andrahandsmarknaden. Men 3070 kostade mer i nypris så byte är endast intressant för min del om jag får något i mellanskillnad.

Visa signatur

Asus B650 TUF, Ryzen 7600X, 32GB 6000mhz DDR5, Corsair RM1000X, Powercolor 6900XT Red Devil Ultimate, 360mm Corsair AIO, MSI Velox 100P Airflow. Kingston KC3000 M.2.

Permalänk
Medlem

Har ett rx 5700 xt, är det bara Nvidia som gäller?

Visa signatur

i7 6700k (Alphacool Eisbaer 360) | Aorus Z270X Gaming K5 | Aorus GTX 1080ti (Phanteks Glacier) | Corsair Vengeance 2x8 3000mhz | 2x Corsair Force Series LE 240GB RAID 0 | Corsair RM1000 | Fractal Design Meshify C