Frigör din inre viking i L33T Gaming-tävling

Permalänk
Melding Plague

Frigör din inre viking i L33T Gaming-tävling

Plocka fram kameran och vikingen inom dig, för att ha chans att vinna L33T Gamings speltillbehör och stol, samt en episk forumtitel.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Citat:

Genom att delta i tävlingen ger du SweClockers och dess samarbetspartner obegränsat tillstånd att globalt och royaltyfritt reproducera, anpassa och offentliggöra bidraget.

I vilket syfte kommer dom använda bilden? Kan vara bra att veta, så man vet hur pinsam man ska vara

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem

ha ha, det här blir nog intressant.

Permalänk
Hedersmedlem

Vilket missat tillfälle att posta denna artikel kl 13:37 istället

Permalänk
Inaktiv

Vad är det för företag dvs kvalitet, tillverkningsland etc?

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av Printscreen:

I vilket syfte kommer dom använda bilden? Kan vara bra att veta, så man vet hur pinsam man ska vara

I vilket syfte som helst framgår ju av tävlingsreglerna Om man inte är okej med det kanske man inte ska delta.

Permalänk

Min kultur och historia är inte nån nöjestävling!

Jag vill prata med DO.

Visa signatur

Ketchup är en smoothie.

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Printscreen:

I vilket syfte kommer dom använda bilden? Kan vara bra att veta, så man vet hur pinsam man ska vara

Klart vi vill ha maximal pinsamhet. Det vinnande bidraget ska inte gå att se utan skämskudde!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av SockerfriKetchup:

Min kultur och historia är inte nån nöjestävling!

Jag vill prata med DO.

Jag är DO! Du kan få prata med min muppsabel!

Permalänk
Medlem

Jobbig stämning när någon plundrar grannbyn och förslavar deras kvinnor.

Visa signatur

- Om du är osäker, skriv dom! :)

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Vad är det för företag dvs kvalitet, tillverkningsland etc?

Verkar vara danskt, jag hittar ingen information om tillverkningsland eller var produkterna utvecklas.
www.l33t-gaming.com (the ”Webshop”) is owned and run by
Aurora Group Danmark A/S (hereafter “The Company”)
Lautruphøj 5-7
2750 Ballerup
Company identification number 56827013

Jag hittade informationen här: https://l33t-gaming.com/general-terms-of-sale-and-delivery/

Permalänk
Föredetting

Brb, tar långbåten till England.

Visa signatur

Internet of Things. Translation: Anything that connects to the internet, no matter how useless nor how much of a security risk it poses.

Permalänk
Medlem

Tar en bild lite senare, måste bara snygga till håret innan.

Visa signatur

/925

Threadripper 7980x|128Gb Ram|72TB 10GbE Synology Nas|MSI 3090 Suprim|LG UltraWide 38" - Wacom Intuos 3 A3

Permalänk
Medlem

Nåväl, någon ska väl vara först. Det här det mest viking-lika jag kan uppbåda. Jag hoppas bidraget kan återanvändas i framtida tävlingar som rör hipsters, skogshuggare och Unix-folk.

Permalänk
Keeper of the Bamse
Skrivet av Dimestam:

Klart vi vill ha maximal pinsamhet. Det vinnande bidraget ska inte gå att se utan skämskudde!

Men alltså, är friskrivningen i tävlingsreglerna bara en standardblaffa, eller kommer fotot dyka upp på musmattor, hemsidor, eller vad?

Visa signatur

i7 10770K, NH-D15. 16GB corsair. RTX 3080. 3TB nvme. Samsung G9. Fractal Torrent Compact. Corsair RM850.
Logitech G pro wireless mouse. Logitech TKL915 wireless. Logitech Pro X Wireless.
Macbook pro M1 (16GB, 512GB). HP Reverb G2.
www.bamseclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av anon39592:

Vad är det för företag dvs kvalitet, tillverkningsland etc?

Deras värstingstol ser iaf exakt ut som den DX Racer King-skiten, och jag menar ordagrant exakt ut, jag köpte för en herrans massa år sedan. Fick ont i röven verkligen DIREKT. Sålde den så klart. Men andra har kanske andra erfarenheter.

Permalänk
Medlem

Taget på vägen mot Trolltunga i Norge.

Go L33T!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Printscreen:

Men alltså, är friskrivningen i tävlingsreglerna bara en standardblaffa, eller kommer fotot dyka upp på musmattor, hemsidor, eller vad?

Det är en standardformulering och du kan ju räkna med att bilden åtminstone kommer att publiceras här och eventuellt i sociala medier etc. Lite av poängen att det ska vara någonting kul att visa upp.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av hypermode:

Deras värstingstol ser iaf exakt ut som den DX Racer King-skiten, och jag menar ordagrant exakt ut, jag köpte för en herrans massa år sedan. Fick ont i röven verkligen DIREKT. Sålde den så klart. Men andra har kanske andra erfarenheter.

Tycker deras tangentbord och möss liknar Logitechs..

Permalänk
Medlem

Vikingen i mig.

Permalänk
Medlem

Värt ett försök i alla fall!

Permalänk
Medlem

Mitt headset försvann i flytten och min mus börjar skicka dubbelklick så skulle inte säga nej till lite ny kringutrustning!

Har ju inte varit särskilt mycket events senaste året så alla anledningar till att plocka fram yllet godtas.

Visa signatur

Har en förkärlek för alternativa standarder och trä; Trädator, Trätangentbord.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Pajmongo:

Värt ett försök i alla fall!

https://i.imgur.com/pCIbDlb.jpg?1

This is SPAAARTAAA! Grym kropp!

Visa signatur

Laptop 1: MB Pro m1
Laptop 2: MSI GT73VR TITAN
PC: gtx 1070 - 4770k

Permalänk
Medlem
Skrivet av BadNewsBrod:

This is SPAAARTAAA! Grym kropp!

AAAAH! Haha, man tackar!

Permalänk

Familjen ute på vikingatåg i Gällstads mörka skogar!

https://imgur.com/a/6pd5bIF

Permalänk
Medlem

Ready to raid!

Permalänk

Modern viking

Här är mitt bidrag
http://imgur.com/gallery/8rILZN3

Flera redigeringsförsök och bilden vill inte synas här

Bildlänk fixad /mod
Permalänk
Viking

Hade inga vikingakläder, så jag fick improvisera med lite annat!

Visa signatur

RTX 3080 Gaming X Trio | Ryzen 7 5800X | TridentZ Neo 32GB @3600MHz CL16 | Asus X470-F ROG Strix | Lian Li PC-O11 Dynamic Svart | NZXT Kraken Z73 | 9x Phanteks T30 | LG OLED 27GS95QE 240Hz

Permalänk
Medlem

Nu har jag väl inte riktigt en hunk kropp som @Pajmongo har, men vafan, jag är starkt desperat efter nytt tangentbord och stol så lite får jag väl bjuda på!

Visa signatur

Dator:Bitfenix Outlaw||ASRock Z77 EXTREME4||Intel i5-3570K 3.4GHz||Corsair 8GB Dominator 1833Mhz+Corsair 4GB CL9 1333Mhz||Nvidia Geforce GTX 670 Gainward Phantom ||SSD: 60GB Intel 330 & Samsung 840 Basic 256gb||2.2 TB lagring||Corsair CX 500W V2 80+||
Utrustning:Qpad MK-80 ||Steelseries Sensei Pro||Astro A50||2x BenQ 2420t 120Hz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kimaro:

Nu har jag väl inte riktigt en hunk kropp som @Pajmongo har, men vafan, jag är starkt desperat efter nytt tangentbord och stol så lite får jag väl bjuda på!
https://media.discordapp.net/attachments/252022926813954048/822839863124557854/IMG_20210320_152911.jpg?width=1432&height=676

Det är hunken på insidan som räknas <3