PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

vill informera om att det går att beställa på Cyberphoto.se om någon är intresserad

Permalänk
Medlem
Skrivet av venomze:

vill informera om att det går att beställa på Cyberphoto.se om någon är intresserad

Det har man kunnat göra vääääldigt länge. De har hur lång kö som helst.

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Psgamer:

Det har man kunnat göra vääääldigt länge. De har hur lång kö som helst.

okay förstår, hoppade precis in i tråden och kände inte för att läsa igenom alla 265 inlägg

Permalänk
Medlem
Skrivet av manne_1:

Jag fick fick just reda på att Mediamarkt inte kan leverera ngn PS5 som jag beställde i torsdags. Så det var en j-a tur att jag beställde via Elgiganten också när jag fick erbjudande i andra delen av lotteriet i fredags.
Så idag kom leveransen från EG 🥰

Skrivet av nnevynn:

På riktigt? Vad skrev dom och när la du din beställningen?

Jag lade beställningen i torsdags vid 20-tiden. Beställningen är nu annulerad. Får se när jag får pengarna tillbaka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av manne_1:

Jag lade beställningen i torsdags vid 20-tiden. Beställningen är nu annulerad. Får se när jag får pengarna tillbaka.

Spännande, la en beställning 20.31 och polaren 20.32 och vi bägge har fått våra skickade idag.

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av manne_1:

Jag lade beställningen i torsdags vid 20-tiden. Beställningen är nu annulerad. Får se när jag får pengarna tillbaka.

Av vilken anledning? Har fått bekräftat från MM's kundservice att den bör skeppas denna vecka.

Permalänk
Medlem

Beställde i torsdags 15:00 på mediamarkt, skickades idag 17:00. Disc versionen.

Visa signatur

i73770K@4500MHz 24/7- Asus P8Z77-V Pro- 4x4096MB Corsair - EVGA 760 GTX - 3xSamsung 2 TB - Samsung 240gb SSD – Corsair 650w - Antec P180

Permalänk

Nu har PS5:an kommit och fick perfekt plats i hyllan!
Här kommer bilden jag lovade, tack för Elgiganten-koden @Isac3000!

Permalänk
Skrivet av venomze:

okay förstår, hoppade precis in i tråden och kände inte för att läsa igenom alla 265 inlägg

Fan, jag slängde iväg en beställning. Hann iaf vara överlycklig i nån minut. 😬

Permalänk
Medlem

Hallå allihopa kul att se att så många lyckats få en ps5
Jag har haft otur då jag inte varit snabb nog när dom har släppts..har varit med på Elgigantens lotteri men även där är det svårt! Jag hoppar på tråden här iaf så får vi se vad som händer håller tummarna

Mvh

Permalänk

Plingade till i PostNord appen för mig idag vid 17. Så verkar ha ett paket påväg! Beställde från media markt fredag eftermiddag 12/3.

Permalänk
Medlem

Fick min igår från EG och den e super tyst even med cd i o allt... Ingen ljud... Så härligt

Permalänk

Fick också min från Elgiganten igår. Alltså vilken j*vla maskin!! Bara testat på astros och god of war än sålänge, men maskinen är knäpptyst. Har inte haft konsol sen ps3 så detta är helt nytt för mig. God of war verkar vara hur mysigt som helst. Tar gärna emot tips på fler bra spel som finns i ps plus collection. 😍

Permalänk
Medlem

Även jag vann en SE från Elgiganten förra veckan som hämtades ut igår. Så nu har man både en Xbox Series X och en PS5 SE. Hoppas man lyckas få lite tid över att spela bara.. Tid är ingen stapelvara med två ungar.

Jag tycker dock det känns prisvärt att äga båda ändå med tanke på vad ETT bra grafikkort kostar nu för tiden.

Permalänk

Fick ett sms igår från klarna att jag kunde betala för min PS5 (disc edition) från webhallen. Ska levereras hem till mig nu under dagen. Beställde i början utav september förra året (2021-09-03).

Permalänk
Medlem

Ska lämna tillbaka mitt ps5 (disc), om någon bor runt Örebro kan man få den till inköpspris annars lämnar jag bara tillbaka den.

Permalänk
Medlem

Det ända positiva är att man kan köpa ps5 disc edition för strax över 7000 på tradera, priserna börjar närma sig inköpspris.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex.:

Ska lämna tillbaka mitt ps5 (disc), om någon bor runt Örebro kan man få den till inköpspris annars lämnar jag bara tillbaka den.

Kan den skickas så tar jag den direkt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex.:

Ska lämna tillbaka mitt ps5 (disc), om någon bor runt Örebro kan man få den till inköpspris annars lämnar jag bara tillbaka den.

Bor i örebro och har en som vill köpa den.

Permalänk
Medlem
Skrivet av alex.:

Ska lämna tillbaka mitt ps5 (disc), om någon bor runt Örebro kan man få den till inköpspris annars lämnar jag bara tillbaka den.

Jag bor i Karlskoga och kommer gärna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av FreddanRam:

Fick ett sms igår från klarna att jag kunde betala för min PS5 (disc edition) från webhallen. Ska levereras hem till mig nu under dagen. Beställde i början utav september förra året (2021-09-03).

Spännande! Det borde ju betyda att den jag beställde 2 juli för uthämtning i butik borde komma till butiken idag. Annars begriper jag inte hur Webhallen hanterar kön.

Edit:
Är det någon som vet när WH stängde förbokningen?

Permalänk
Medlem
Skrivet av HH1:

Spännande! Det borde ju betyda att den jag beställde 2 juli för uthämtning i butik borde komma till butiken idag. Annars begriper jag inte hur Webhallen hanterar kön.

Edit:
Är det någon som vet när WH stängde förbokningen?

Beställde 7/8 och då var det öppet.

Permalänk
Medlem

Beställde i fredags från MM och fick mitt skickat igår.

Permalänk
Medlem

Amazon.se

Amazon har inne nu!!

Permalänk
Medlem

Standard edition i lager på Amazon.se!

Visa signatur

Fractal Design Define S | Core i5-6500 3.2 Ghz | ASUS Z170-P-ATX/Z170 | Asus GTX 1060 6Gb|Corsair Vengeance 2666 Mhz 24G| Cryorig H7 | Windows 10 PRO 64 bit |

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maskil:

Amazon har inne nu!!

Tusen tack, jag hann beställa!!!!

Permalänk
Skrivet av Maskil:

Amazon har inne nu!!

Beställt. Med leverans på måndag !

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fatking:

Tusen tack, jag hann beställa!!!!

Skrivet av Larstommie:

Beställt. Med leverans på måndag !

Va kul att ni också hann med! Jag ska få det på måndag med. Sett att dem fick in på amazon i tyskland, hann dock inte där och i UK fick dem in med idag på amazon. Så gissade det skulle komma när som helst. Bara att invänta måndagen tills vi får det! 😀🥳

Permalänk
Medlem

Jag la också en beställning!

... men jag vet inte riktigt varför

Visa signatur

11600KF, RTX3090 Gamerock, 16gb 3600mhz , LG CX 48"

Permalänk
Medlem

Beställde också en på amazon nu, börjar verkligen bli dags att få hem en konsol