Permalänk
Medlem

Corsair K70 RGB LUX ersättning tangenter

Har F och Ö tangenter som är sönder. F är enkelt att hitta på Ebay men Ö har jag lyckats inte hitta. Nån som vet var jag kan köpa hem dessa tangenter?

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Hedersmedlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av XPerion:

Har F och Ö tangenter som är sönder. F är enkelt att hitta på Ebay men Ö har jag lyckats inte hitta. Nån som vet var jag kan köpa hem dessa tangenter?

Kanske Corsair johan på Sweclockers kan hjälpa? Han Hjälp mig att få tag på nya tangenter

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av JoOngle:

Kanske Corsair johan på Sweclockers kan hjälpa? Han Hjälp mig att få tag på nya tangenter

Kan vara värt ett PM, det har funkar innan @Corsair Johan

#18780296

Permalänk
Inaktivt företagskonto

Halloj!

Jag rekommenderar att du vänder dig till våran support och skapar en ticker där du beskriver ärendet så hjälper dom sig så gott de kan.

https://help.corsair.com/hc/en-us/requests/new

Permalänk
Medlem

Corsair support har inte i lager. Därför frågar jag här.

Visa signatur

AMD 5900X|ASUS X570-E|Corsair 32GB 3200Mhz|Samsung 990 PRO 4TB + 980 Pro 1TB|ASUS TUF 3080 OC |LG 38GN950-B|Fractal Design Define R6 USB-C|Corsair RM1000X v3|Noctua NH-D15 SE-AM4|Corsair K70 RGB LUX|

Permalänk
Inaktivt företagskonto
Skrivet av XPerion:

Corsair support har inte i lager. Därför frågar jag här.

Skicka din adress i ett PM så ska jag löser Ö.

Med vänliga hälsningar,
CORSAIR Johan

Permalänk
Medlem

1 år gammalt k70 lux med en del trasiga tangenter

Det gäller följande
D
S
L CTRL
DEL
* NUM
- NUM
<>
PIL VÄNSTER
PIL NER

Vart kan man få tag på nya av dessa?
/Daniel

Permalänk

Corsair k70 rgb rapidfire

Någon som har en Z tangent till övers? Eller vart man kan köpa 1 istället för alla? Har skickat pm till Corsair Johan.

Glömde rubrik