hjälp söker fungerande grafikkort

Permalänk
Medlem

hjälp söker fungerande grafikkort

hej det är så här att min kompis grafikkort bestämde sig tyvärr för att ge upp. och med rådande omständigheter hade det jo inte kunnat va en sämre tid att behöva leta upp grafikkort.

han hade kollat på en uppgradering från sitt 970 till sommaren men det ser jo inte ut att bli så och då var hans budget 3000kr. så han har satt det här också
han har inga krav på vilket han vill ha men han ta gärna något som är en uppgradering om det det finns. men så länge han kan spela cs och valheim på det är han nöjd.

och sist han är inte intresserad av att betala överpris för ett grafikkort bara för att marknaden ser ut som den gör utan han hoppas bara att någon har ett fungerande grafikkort som ligger o samla damm tills allt detta är över.

smidigaste hade varit om han hade kunnat hämta någonstans i Malmö områden men han betalar också gärna frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Stationär: moderkort: Asus Rog Rampage V extreme l processor: i7 5960x @ 4.5ghz l GPU: Zotac RTX 3080 ti l SSD:Samsung SSD 970 EVO 500GB NVMe M.2 l SSD Samsung QVO 2tb l Ram: 32gb Corsair Vengeance LPX Red DDR4 3000mhz CL9 l nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850W l kyllare: Custom Loop med 2x360 radiators

Permalänk
Medlem

En kompis till mig har ett msi 980 gaming rätt centralt i Malmö om det skulle vara intressant

Permalänk
Medlem
Skrivet av mans51:

En kompis till mig har ett msi 980 gaming rätt centralt i Malmö om det skulle vara intressant

ja beroende på pris så hade det definitivt varit en möjlighet

Visa signatur

Stationär: moderkort: Asus Rog Rampage V extreme l processor: i7 5960x @ 4.5ghz l GPU: Zotac RTX 3080 ti l SSD:Samsung SSD 970 EVO 500GB NVMe M.2 l SSD Samsung QVO 2tb l Ram: 32gb Corsair Vengeance LPX Red DDR4 3000mhz CL9 l nätagg: EVGA SuperNOVA G2 850W l kyllare: Custom Loop med 2x360 radiators

Permalänk
Medlem

Hmm har sett strix modellen gå på upp till 1500.. så 1200?

Permalänk
Medlem

Har en gammal GTX 750 ti 2gb liggandes, som kan funka för cs & valheim tills priserna har stabiliserats & han kan köpa nåt vettigt..

Visa signatur

i5 13600KF, 32GB DDR5, Z790, RTX3090

Permalänk
Medlem

Hej!

Har ett Powercolor R9 280X i fullt fungerande skick över om det är intressant.

Visa signatur

Nybörjare på Linux? Se hit! #15665841