Köpes CPU Kylare / Intel 10th Gen

Permalänk

Köpes CPU Kylare / Intel 10th Gen

Har just nu INTEL men kommer förmodligen gå över till AMD när 5000 serien kommer i gott lager. Men till socket LGA 115x,LGA 1200, AMD 4

Skriv om ni har nått som inte används eller tänkt byta till annan. Intresse av det mest, ju större desto bättre då jag älskar low temp. Kan dock inget om liquid utan får söka i efterhand om omdöme och kan vara tid och börja.

När det gäller Liquid så är det av dessa varianter: 280,360

Finns det i Skåne kan det hämtas

Tack på förhand!

10700K/KF / 10850K / i9-10900K/KF kan även vara av intresse.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en be quiet pure rock liggandes. Bor i ystad-trakten men det är kanske för långt bort

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz CL16 | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Varmillo MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk
Skrivet av kawkstege:

Jag har en be quiet pure rock liggandes. Bor i ystad-trakten men det är kanske för långt bort

Hej!
Bor i Lund och använder mig mest av skånetrafiken. Men som sagt är allt av intresse och ta mig runt skåne har inte varit nått bekymmer. Låter detta ligga veckan ut och återkommer.

Trevlig dag.

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChristofferICC:

Hej!
Bor i Lund och använder mig mest av skånetrafiken. Men som sagt är allt av intresse och ta mig runt skåne har inte varit nått bekymmer. Låter detta ligga veckan ut och återkommer.

Trevlig dag.

Mvh

Jag jobbar i Lund men är hemma och vabbar denna veckan. Har det inte löst sig tills nästa vecka kan jag ta med den till Lund

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz CL16 | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Varmillo MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |

Permalänk
Skrivet av kawkstege:

Jag jobbar i Lund men är hemma och vabbar denna veckan. Har det inte löst sig tills nästa vecka kan jag ta med den till Lund

Uppskattas. Ska kolla upp info om den då man mest känner till Noctua märket. Den ska kyla antingen den nya Intel 11th alt 10th beroende på hur det ser ut på reviews 30 mars

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av ChristofferICC:

Uppskattas. Ska kolla upp info om den då man mest känner till Noctua märket. Den ska kyla antingen den nya Intel 11th alt 10th beroende på hur det ser ut på reviews 30 mars

Mvh

Den kyler 150W. Såg att många av Intels genererar 125W så den ska klara det men kanske i snålaste laget.
Har även en dark rock slim som kyler 180W, kommer plocka bort den från min dator i helgen om jag får min nya processor på fredag.

Visa signatur

5700X3D | 4070 Super FE | B550M | G.skill 3600MHz CL16 | Predator X27U 1440p 240hz | Xtrfy M8 | Varmillo MX Silent | Steelseries Arctis Nova Pro W |