Permalänk
Medlem

Strix 2080ti ska väck

Hej,

Har haft turen att få hem mitt nya efterlängtade grafikkort så nu är det dags att göra mig av med mitt gamla, ett Asus Strix 2080ti Gaming OC. Kortet köptes från Inet förra sommaren och har tuggat på bra utan några konstigheter. Ska kortet skickas så ser jag att köparen står för frakt.

Då det är en stor brist på grafikkort i dagsläget så räknar jag nästan med stort intresse, ser därför att vi håller budgivningar i tråden, rättvist för alla intresserade.

Mvh,
Christoffer

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

5000:- plus frakt

Permalänk
Medlem

6000 hämtar närsom

Permalänk
Medlem

6200+frakt.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

6200 hämtar

Permalänk
Medlem

6800 + frakt , (coilwine ? )

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ivalun:

6800 + frakt , (coilwine ? )

Vill påstå att enda gången jag hört kortet är i menyer där det är riktigt hög fps, men knappt det heller för den delen helt ärligt. Är rätt så känslig, det är inget jag har anmärkt på.

Permalänk
Medlem

7200 kr plus frakt.

Permalänk
Medlem

7500:- med förbehållet att jag får mitt grafikkort sålt, men jag har spekulanter på det så det ska inte vara någon fara. Upphämtning i Linköping.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av MrShizzle:

Vill påstå att enda gången jag hört kortet är i menyer där det är riktigt hög fps, men knappt det heller för den delen helt ärligt. Är rätt så känslig, det är inget jag har anmärkt på.

Jag vill poängtera att det kan vara LED som gör att det låter också... fråga mig inte hur, men vid riktigt tung load får mitt kort ett litet surr-ljud när LED är på. Det är så klart olika, individuellt liksom.

Permalänk
Medlem

7500+frakt

Permalänk
Medlem

Frågade TS i PM om hur länge annonsen väntas pågå, alt. vad han tänkt sig att slutpriset bör hamna kring så jag vet om jag ska sälja mitt kort. Inget svar. Så jag drar mig ur.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maaxan:

7500+frakt

Noterat!

Skrivet av fetakniven:

Frågade TS i PM om hur länge annonsen väntas pågå, alt. vad han tänkt sig att slutpriset bör hamna kring så jag vet om jag ska sälja mitt kort. Inget svar. Så jag drar mig ur.

Jag såg ditt PM nu, men okej, tack för visat intresse!

Permalänk
Medlem

7800+ frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ivalun:

7800+ frakt

Noterat!

För alla intresserade, jag tänker att vi kör på med annonsen under dagen så avslutar jag den ikväll när jag är hemma från jobbet.

Permalänk

8000+frakt eller kan hämta

Permalänk
Skrivet av MrShizzle:

Noterat!

För alla intresserade, jag tänker att vi kör på med annonsen under dagen så avslutar jag den ikväll när jag är hemma från jobbet.

Så när slutar auktion ?)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor20010:

Så när slutar auktion ?)

Åkte iväg på middag så kom hem sent, men ja, kortet är ditt.
Du får ett PM strax. Till alla andra, tack för visat intresse!

Permalänk
Skrivet av MrShizzle:

Åkte iväg på middag så kom hem sent, men ja, kortet är ditt.
Du får ett PM strax. Till alla andra, tack för visat intresse!

Nice , tack , kan du skicka din telefon i pm , för att jag kan ej skriva ) , eller Instagram , nån stans där jag kan kontakta dig

Permalänk

Förköte nå säljare i 2 dagar via PM och telefon , men ingen svar , så köpte en annan kort

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor20010:

Förköte nå säljare i 2 dagar via PM och telefon , men ingen svar , så köpte en annan kort

Trist!

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem
Skrivet av Victor20010:

Förköte nå säljare i 2 dagar via PM och telefon , men ingen svar , så köpte en annan kort

Tråkigt, lämna gärna ett omdöme i tråden marknadsreferenser.

Visa signatur

Besök Instagram för en mix av halvtaskiga bilder på pizza, biceps, och transfetter.

Permalänk

Är detta en död annons eller på något sätt fortfarande aktiv?