Webhallen Achievements - what to do?

Permalänk

Webhallen Achievements - what to do?

Tänkte starta en tråd där man kan diskutera vad som krävs för att låsa upp achievements i Webhallens medlemssystem. Vissa beskrivningar kan vara lite kryptiska som till exempel denna som dykt upp under Webhallen Festival, RE:MEMORY LANE - "För forskningsarbete i Webhallen-historien".

Någon som låst upp denna och vet vad som krävs? Har varit inne och scrollat på "Om webhallen" där man kan se en tidslinje över deras historia. Har inte låsts upp ännu men deras system inte känt för att vara i realtid heller.

MOD får flytta tråden om den inte passar här men visste verkligen inte var den skulle ligga

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 7700k 4,7GHz :-: RAM: 16GB DDR4 @ 2133MHz :-: GPU: 2x ASUS GTX 1080 Ti 8GB + ASUS GTX 1060 6GB :-: PSU: Corsair RM850

Permalänk
Inaktiv

Letade efter en sån tråd förut!

En del är ju rätt roliga. " Zombie - Hämtat ut 25 st ordrar som lagts mellan 02:00 och 05:00" är ju typ alltid den tiden jag handlar 💀

"King of All Kosmos" Exclusive (Endast en person har denna achievement). Undrar vad det kan vara?

Permalänk
Skrivet av anon324648:

Letade efter en sån tråd förut!

En del är ju rätt roliga. " Zombie - Hämtat ut 25 st ordrar som lagts mellan 02:00 och 05:00" är ju typ alltid den tiden jag handlar 💀

"King of All Kosmos" Exclusive (Endast en person har denna achievement). Undrar vad det kan vara?

Har precis börjat jobba natt så kan nog lyckas med Zombie nu också

Wow, 20K XP. Skulle gissa att den kostar en del att låsa upp alternativt bara varit tillgänglig under en väldigt begränsad tid.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 7700k 4,7GHz :-: RAM: 16GB DDR4 @ 2133MHz :-: GPU: 2x ASUS GTX 1080 Ti 8GB + ASUS GTX 1060 6GB :-: PSU: Corsair RM850

Permalänk
Medlem

I don't have a problem!!
You have a problem!

Permalänk

Nu har jag typ fått reda på vad som krävs för achievementen "RE: Memory Lane", LÄNK.

Visa signatur

CPU: Intel Core i7 7700k 4,7GHz :-: RAM: 16GB DDR4 @ 2133MHz :-: GPU: 2x ASUS GTX 1080 Ti 8GB + ASUS GTX 1060 6GB :-: PSU: Corsair RM850

Permalänk
Medlem

Någon som har hittat årets aprilskämt?

Visa signatur

.

Permalänk
Moderator
Moderator

Jag hade en achivement förut att jag handlat av VD:n men den verkar ha försvunnit. :/

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.