Permalänk
Medlem

Verkar som varenda en lirar med logitech. Får prova en sådan och ny musmatta. Senaste logitechen jag hade var för sjukt längesen som var grå med svarta bubblor på😂

Permalänk
Medlem

Haft en Zowie FK1 sedan 2014 och aldrig haft ett problem.

Permalänk
Medlem

Köpte en Logitech G703 Lightspeed senast. Sjukt nöjd.

Permalänk
Medlem

Jag har en Logitech G903 idag med powerplay-mattan samt ett logitech G915 tangenbord.

Har fungerat klockrent an sa lange.

Hade tidigare en Logitech G502 samt ett Logitech G19 tangentbord, men trottnade pa att byta batterier hela tiden samt att jag ville rensa bort lite kablage som "tog plats" pa skrivbordet.

G502:an fungerade kanon under de ar jag nyttjade den, likasa G19 bradan, men ville fornya mig

De kostar en slant, men jag tycker att det ar vart det da man inte byter mus+tb sa ofta.

Visa signatur

Profectus est bonus introductionem scitis quoniam coepit usquam

Permalänk
Medlem

Tack för svaren alla! Tänkte jag skulle fara till Elgiganten och köpa en ny. Det lutar åt razer deathadder v2 eftersom den har hållit så länge. Få se ska klämma å känna lite på musarna😂

Permalänk
Medlem

Vet inte om den finns att köpa men min Qpad OM-75 rullar på efter minst åtta år. Helt galet nu när jag tänker efter. Det är fortfarande bra respons samt bra glid men den vita plasten är lite solkig. Ska köpa ny snart tror jag men hittar ingen med liknande passform...

Permalänk
Medlem

har samma upplevelse med deathadder fungerar 100% felfritt efter 5 års bruk, kommer fortsätta köpa dessa för all framtid kanske blir en trådlös variant nästa gång

Kört deathadder sen 2008 och har bara bytt ut dom för att jag velat ha en nyare modell ingen har gått sönder.

Visa signatur

R7 5800X3D / RX 6950 XT / 32GB Ram / 1TB SSD / X570 Bräda / 850w Nätagg.
32 Tums Skärm 1440p 144hz Curved VA panel.

Permalänk
Medlem
Skrivet av KurtEgon:

Vet inte om den finns att köpa men min Qpad OM-75 rullar på efter minst åtta år.
[...]
Ska köpa ny snart tror jag men hittar ingen med liknande passform...

Jag har noll koll på musen i alla andra aspekter än just passformen, men Mionix Naos QG ser ut att ha samma passform.

Visa signatur

Citera eller @philipborg om du vill att jag ska läsa dina svar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av philipborg:

Jag har noll koll på musen i alla andra aspekter än just passformen, men Mionix Naos QG ser ut att ha samma passform.

Beställde en sån men den är inte lika skön. Aja, blir nog inte bättre än så. Testade g603 också men den var alldeles för "plan", mycket skönare när de lutar utåt. Bröt båtbenet häromåret så är lite väl känslig för det

Permalänk
Medlem

Låter ju skumt att mössen skulle hålla så kort tid :S att mössen har svårt med flerfärgade ytor låter också lite skumt för moderna möss, vet att det var rätt vanligt på de tidigare optiska mössen, men har inte varit med om något sådant på spelmöss nyare än 2010.

Sj kör jag på mx518, hade min första i 10 år, sedan bytade jag ut den mot en ny(inte för att den gamla pajade, utan att den började bli lite sleden), har kört den nya nu i ca 2 år och den rullar på bra, dock, spelar ju inte alls lika mycket som jag gjorde med den gamla musen.

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11