Beyerdynamics MMX-300 defekta, pro-ject headfi II, Kinnarps kontorstolar

Permalänk
Medlem

Beyerdynamics MMX-300 defekta, pro-ject headfi II, Kinnarps kontorstolar

Jag säljer lite prylar som jag inte längre behöver. Allt finns i Kalmar, stolarna bör hämtas men resten kan skickas. Jag KAN skicka stolarna men det kostar multum. Betalning med swish.

Beyerdynamic MMX-300 V1. Dessa är i princip ett par Dt-770 i ett annat chassie med en mic monterad. Mycket bra ljud. Jag har haft dem i fem-sex år så de är inte nya. De har inga sprickor eller skador på lurarna men örmuffarnas tyg är slitet inuti. Defekten på dem är att kabeln är knäckt på ett ställe så micken låter väldigt illa. Själva hörlurarna fungerar dock som vanligt.
Jag skickar med en kabel som jag hade tänkt modda dit så slipper man leta efter det. Ej original.

Pris: Sålda

Pro-ject Headbox II. Liten men kraftfull hörlursförstärkare med två utgångar. Ger ett rejält lyft för ljudet för bättre hörlurar. Jag har ändå ett Xonar essence II med inbyggd förstärkare men denna hjälper rejält för att få trevligare ljud.
Nätagg ingår.

Pris: 500:-

2st Kinnarps kontorsstolar. Nypris över 10.000:- styck. Den ena är komplett med armstöd och har inga skador. Alla justeringar funkar. Den andra är utan armstöd och med en skada i tyget. Armstöden finns men de har ingen stoppning. Alla justeringar funkar.

Pris: 1000:- för den hela och 500:- för den andra.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

500kr + frakt för MMX

Visa signatur

Phanteks P500A Vitt | R7 5800X | Gigabyte X570S Aero G | Asus Strix 3080 White edition | 32 GB Kingston 3600MHz | AW3423DW
Beyerdynamic DT880 600 & Beyerdynamic DT770 250 | Sennheiser HD 58X | Tin T2 Pro | Samtliga billiga Koss | Sony MDR-1A & WH-1000XM3 | Grace SDAC + Darkvoice 336 | O2+ODAC | JBL LSR305

Permalänk
Medlem

MMX-300 Sålda.

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.

Permalänk
Medlem

Stolar sålda

Visa signatur

There are no more barriers to cross. All I have in common with the uncontrollable and the insane, the vicious and the evil, all the mayhem I have caused and my utter indifference toward it I have now surpassed. My pain is constant and sharp and I do not hope for a better world for anyone, in fact I want my pain to be inflicted on others.