Fredagspanelen 214: Raketsjön, justerbara barer och udda chassin

Permalänk
Melding Plague

Fredagspanelen 214: Raketsjön, justerbara barer och udda chassin

Veckans fredagspanel är fullsmetad med deltagare och hårdvarusnack med både Intel, Nvidia och AMD på tapeten.

Läs hela artikeln här

Visa signatur

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa kan leda till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Permalänk
Medlem

Vänta nu! Lugn! Måste hinna smälta mina stuvade makaroner innan jag är redo för justerbara barer.

Visa signatur
Permalänk
Medlem

Hehe lite humor Raketsjön

Visa signatur

Min dator är Cat-säker.
Hakuna Matata

Permalänk
Medlem

"JusterBAR" vore väl ett fint namn på svenska?

Visa signatur

Desktop: Ryzen 5800X3D || MSI X570S Edge Max Wifi || Sapphire Pulse RX 7900 XTX || Gskill Trident Z 3600 64GB || Kingston KC3000 2TB || Samsung 970 EVO Plus 2TB || Samsung 960 Pro 1TB || Fractal Torrent || Asus PG42UQ 4K OLED
Proxmox server: Ryzen 5900X || Asrock Rack X570D4I-2T || Kingston 64GB ECC || WD Red SN700 1TB || Blandning av WD Red / Seagate Ironwolf för lagring || Fractal Node 304

Permalänk
Medlem

Det här är första gången jag ser att Kenneth får vara värdig att läsa upp ämnena via papper.

Visa signatur

MSI X99A GODLIKE GAMING | i7-6950X 4.3GHz | 64GB RAM 3200MHz | RTX 2080

Nintendo Switch | PlayStation 5 | Xbox Series X

Min FZ Profil

Permalänk
Medlem

Oj Att intel har tråkig plattform har ej sett något från Amd som övertygar alls deras moderkortplattformar är som bäst ett mellanklassmoderkort utan något visst pci-e 4 som ändå byts ut i år till pci-e 5 sen att processorerna har fler kärnor & presterar bra det är en helt annan sak måste bara kommentera inledningen av denna fredagspanel det enda intressanta amd har tillfört (för mig) är fler pci-e banor (viket oxå är en sanning med modifikation) pratar då om threadripper med wrx80 kretsen resten är ointressanta MVH Arne

Visa signatur

Arne Berg

Permalänk
Medlem
Skrivet av Vangen:

Det här är första gången jag ser att Kenneth får vara värdig att läsa upp ämnena via papper.

Och jag tycker det fungerade riktigt bra. Det kan vara svårt att vara tre när man pratar sådär, men tack vare att Kenneth var den som ledde samtalen fungerade det bra. Så nu tycker jag att han ska ha pappret varje gång

Visa signatur

7600X,Tomahawk B650,NH-U12A,32GB,RX6700,Black SN850 1TB,860Evo 1TB,RM850x, 27GL850,Torrent Compact

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av Lagers:

Och jag tycker det fungerade riktigt bra. Det kan vara svårt att vara tre när man pratar sådär, men tack vare att Kenneth var den som ledde samtalen fungerade det bra. Så nu tycker jag att han ska ha pappret varje gång

Är det kanske @Kenneth som är:
https://www.amd.com/en/corporate/leadership-mark-papermaster

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Medlem

Förövrigt så var det dåligt med påskraketer i år, kanske något lokalt bara men såg inte en enda raket..
ska det vara på det viset

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Alpha77:

Förövrigt så var det dåligt med påskraketer i år, kanske något lokalt bara men såg inte en enda raket..
ska det vara på det viset

Är alla raketer äggformade då?