Permalänk
Medlem

Canal Digital GO Samsung Q90T

Hej!

Går i köptankarna kring en Q90T 65' men där finns en sak som jag inte riktigt hittar ett klart svar på någonstans och det är ifall Canal Digitals GO app finns tillgänglig till denna TV'n eller ej.

Så om det finns någon vänlig själ som en söndag som denna skulle vilja kolla app-utbudet på sin Q90T och se om ni hittar Canal Digitals app så är jag yttest tacksam

Mvh, Gustav

Permalänk
Medlem

Kollade på min Q80R och det fanns "en" Canal Digital app iaf. Sen stod det att språket var Norska och hade inte "GO" i namnet. Nån annan som vet mer kanske. Står på deras hemida "alla 2015 och nyare" borde vara den appen då.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Tack för svaret Ja det är lite tvetydligt på deras hemsidan för samtidigt som de skriver det som du nämner så står det även:

"Har du en Samsung Smart TV från 2015-2019? Då kan du komma åt playtjänsten genom vår Smart TV-app. Appen är tyvärr inte kompatibel med modeller från 2020."

Vilket gör det hela lite svårt att veta vad man ska tro på så därför hade det varit trevligt med någon med Q90T som kan konfimera, eller Q80R kanske också är från 2020?

Permalänk
Medlem
Skrivet av GurreX:

Tack för svaret Ja det är lite tvetydligt på deras hemsidan för samtidigt som de skriver det som du nämner så står det även:

"Har du en Samsung Smart TV från 2015-2019? Då kan du komma åt playtjänsten genom vår Smart TV-app. Appen är tyvärr inte kompatibel med modeller från 2020."

Vilket gör det hela lite svårt att veta vad man ska tro på så därför hade det varit trevligt med någon med Q90T som kan konfimera, eller Q80R kanske också är från 2020?

Q80R är 2019! Så om det står att 2020 inte är kompatibelt bör någon annan testa och bekräfta men otroligt konstigt om de slutat stöjda 2020 modellen då det är så vitt jag vet samma Operativsystem.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem
Skrivet av GurreX:

Hej!

Går i köptankarna kring en Q90T 65' men där finns en sak som jag inte riktigt hittar ett klart svar på någonstans och det är ifall Canal Digitals GO app finns tillgänglig till denna TV'n eller ej.

Så om det finns någon vänlig själ som en söndag som denna skulle vilja kolla app-utbudet på sin Q90T och se om ni hittar Canal Digitals app så är jag yttest tacksam

Mvh, Gustav

Go finns ej. https://www.minhembio.com/forum/index.php?showtopic=340794