OWC Thunderbolt 3 Dual Display-adapter

Permalänk
Medlem

OWC Thunderbolt 3 Dual Display-adapter

2 stycken nya OWC Thunderbolt 3 Dual Display-adapter som jag inte kommer ha någon användning för nu när jag sålt min Dell.

Länk: https://www.amazon.se/gp/product/B077T485Y1/ref=ppx_yo_dt_b_s...

Pris: 250kr styck (ej prutbart)

Använt denna XP-PEN ritplatta som en extra datorskärm en kort stund (för spotify, notepad och lite annat) men köpte en LG skärm till nyss så har inte plats längre.

Ej ritat på den utan endast använd som skärm så det enda som är använt är kablarna och själva plattan. Handsken för att rita är oanvänd t.ex, likaså pennan. Orginalkartong och alla papper osv finns kvar.

Finns en liten repa på grund att jag hade den ståendes mot tangentbordet och jag misstänker att den glidit vid ett tillfälle mot on/off switchen på tangentbordet men den är precis under skärmen så endast kosmetiskt. (se gärna bild 2)

Länk: https://www.amazon.se/gp/product/B07GPX9T58/ref=ppx_yo_dt_b_s...

Pris: 550kr (ej prutbart)

40-tal referenser finns.
Kan hämtas, kan skickas, kan levereras (mot avgift).
Frågor tas via PM för snabb återkoppling.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tar gärna XP-pen för utsatt pris + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av JPmannen:

Tar gärna XP-pen för utsatt pris + frakt

Vi kör på det. Kontaktar dig i PM inom en kvart.

Permalänk
Medlem

Ritplattan är nu såld, men båda OWC Thunderbolt 3 Dual Display-adapter finns kvar och gör så tills annonsen är borttagen.

Permalänk
Medlem

Vad tror du frakten skulle kosta på en eller båda adapterna?

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem
Skrivet av physicalist:

Vad tror du frakten skulle kosta på en eller båda adapterna?

66kr med postnord skicka lätt.
Spårbart men ej försäkrat men behövs inte för så lågt värde imo.

Permalänk
Medlem

Då tar jag ena adaptern, har tänkt över saken och ser inget behov av två. Spårbart borde räcka iaf

Edit: PM!

Visa signatur

Louqe Ghost S1 | Ryzen 5600X | 32 GB DDR4-3600 | Asus Strix X470-I | RTX2080Ti FE

Permalänk
Medlem

Jag kan ta den andra adaptern för utsatt pris plus frakten du föreslår.

Visa signatur

B450 Tomahawk 3700X 16gb G.Skill Flare x 860 Evo Noctua DH15 Seasonic focus+ 750W FD Define C Gigabyte RTX 2070 windforce