Permalänk
Medlem

Datorer och dator prylar

Nästan två datorer (förutom att det inte följer med några hårddiskar och bara ett nätagg) och diverse extra prylar. Bra som filserver då det följer med två moderkort med 8 sata anslutningar. Eller kanske någon retro spelburk?

Ett stort Chieftec Mesh chassi (denna datorn fungerade fint för ett par dagar sedan men jag har tagit ur hårddiskarna) med Gigabyte GA-P35-DS4 moderkort (följer med ett extra sådant plus processor). Processor Intel Core 2 Duo E6850 3,0GHz, ramminne Corsair 8GB (4x2048MB) XMS2, nätaggregat Corsair TX 650W, grafikkort Sparkle GeForce 8800 GTS, processorkylare Cooler Master V8.

Vitt Fractal Design Define R3 chassi, tomt förutom tre fläktar.
Grafikkort Gigabyte GeForce 9800GX2
Processorkylare Thermalright True Black 120 med montering för diverse prollar.
19" Samsung skärm.
Ett gäng fläktar.
4 oanvända rutor till moddning av chassi (2 runda och 2 ovala)
Sleeve material (svart och vitt)

Dessutom småsaker som satakort, nätverkskort, ramminnen, moderkort, hårddiskburar med fläkt, Zalman processorkylare, ljudkort mm. Se bilderna (allt är dock inte med på bild).

OBS! Det är allt eller inget som gäller och endast avhämtning.

För 1500kr släpper jag allt direkt men jag kör lite auktion med början på 300kr så får vi se vad vi hamnar (avslutar på fredag). Endast avhämtning som sagt så du behöver ha tillgång till bil då det är allt eller inget som gäller.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

> OBS! Det är allt eller inget som gäller och endast avhämtning.

Om du skulle göra ett undantag så är jag intresserad av 4st av de lila/rosa skenorna som ligger i påsen på bild #2 (till hårddiskarna). Jag har ett exakt sådant chassi men har med åren tappat bort några av mina skenor. 100:- och jag kan hämta i Göteborg.

Permalänk
Medlem
Skrivet av TheWhy:

> OBS! Det är allt eller inget som gäller och endast avhämtning.

Om du skulle göra ett undantag så är jag intresserad av 4st av de lila/rosa skenorna som ligger i påsen på bild #2 (till hårddiskarna). Jag har ett exakt sådant chassi men har med åren tappat bort några av mina skenor. 100:- och jag kan hämta i Göteborg.

Lägg 300kr så kanske allt blir ditt på fredag, finns säkert mer prylar här du kan ha nytta av.

Permalänk

Har Zalman kylaren oöppnad förpackning?

Permalänk
Medlem
Skrivet av emopingvin:

Har Zalman kylaren oöppnad förpackning?

Nej den har varit monterad ett kort tag.

Permalänk
Medlem

Jag budar 400kr och släpper givetvis de rosa skenorna free of charge till @TheWhy om jag skulle vinna budgivningen.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Heracles:

Jag budar 400kr och släpper givetvis de rosa skenorna free of charge till @TheWhy om jag skulle vinna budgivningen.

Mycket snällt av dig, högst uppskattat! Trodde aldrig jag skulle upptäcka de här skenorna på nätet, än mindre här i Göteborg. Har inget emot att sponsra ditt nuvarande eller framtida bud, bara o säga till så löser vi det! <3

Permalänk
Medlem

Allt sålt till @Heracles för 400kr.

Permalänk
Medlem

Det var billigt! Om @heracles vill bli av med några av grejerna så är jag intresserad av moderkort, CPU och framförallt nätaggregatet.

Permalänk
Medlem

Är det vesa fäste på skärmen?

Är oavsett intresserad av en kylare.

Permalänk
Medlem

Såg inte att allt var sålt!