Hjälp med pris på BF1 (Historik)

Permalänk
Medlem

Hjälp med pris på BF1 (Historik)

Hej.

Jag fick mitt Origin-konto och min gamla e-mail hackad och har ingen möjlighet att se när jag gjorde mitt köp eller hur mycket det kostade. Har för mig att det kan ha varit ett par månader efter release när dom hade någon bra deal.
Om jag ska kunna få ut nån historik från Swedbank vill jag ha något hum av vilket intervall man ska begära ut papper på aftersom dom tar 50:- per A4!

Är det någon som kan se vad ni betalde för erat BF1? Och ni som köpte via klienten vad är det för namn på företaget/transaktionen?

Försöker få tillbaka mitt konto. Dock utan resultat.

Permalänk
Medlem

Har du inte Internetbank? Du borde ju kunna åtminstone se hela din betalningshistorik på Swedbank utan att behöva få det skriftligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Buckled Ant:

Har du inte Internetbank? Du borde ju kunna åtminstone se hela din betalningshistorik på Swedbank utan att behöva få det skriftligt.

Dom har bara 1-2 år eller nånstans där i krokarna. Och jag köpte nog Bf1 2017 .

Permalänk
Medlem

Om du vet vilket kort det är gjort med bör det räcka med att du visar att du äger kortet, förutsatt att du inte bytt kort.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ferrat:

Om du vet vilket kort det är gjort med bör det räcka med att du visar att du äger kortet, förutsatt att du inte bytt kort.

Det trodde jag med. Jag har uppgett mitt kortnumber som är bundet till kontot med det räcker tydligen inte.
DOm villa summan på köpet och datum.

Permalänk
Medlem

Jag ser att jag köpte bf1 för 539,10 kr 2016-10-23. Via ea/origin. Pc. ser det på ea-kontot, inte i banken

Permalänk
Medlem

Köpte mitt BF1 Ultimate Edition 2016-11-26 för 990,85 SEK via Origin.
Under Står summan 1288 SEK som är struken, så antar att det var något slags erbjudande med 990,85 SEK. Har dock bytt bank så kan inte se transaktionen.