HTC Vive Air VR för träning hittar ut på webben

Permalänk
Cylon

HTC Vive Air VR för träning hittar ut på webben

HTC:s bidrag i en designtävling läcker bilder på ett lättviktigt tillskott i Vive-serien med tvättbar design inspirerat av träningsskor.

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Fysisk träning? Sir, this is a Sweclockers.

Permalänk
Medlem

Hade varit grymt till Beat Saber

Permalänk
Medlem

VR och hantlar? Ehm???? Jag satsar 50 spänn på att det kommer komma en app där man kan stå och leka bodybuilder på en scen med publik, eller att folk springer förbi en på "VR gymmet" och säger "ooooh wooow muscle man you're so pretty!".

Permalänk
Medlem

Tycker dom är helt rätt ute med den här produkten faktiskt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Fatmajk:

VR och hantlar? Ehm???? Jag satsar 50 spänn på att det kommer komma en app där man kan stå och leka bodybuilder på en scen med publik, eller att folk springer förbi en på "VR gymmet" och säger "ooooh wooow muscle man you're so pretty!".

Beach Body Bros har redan funnits i ett par år:
https://www.youtube.com/watch?v=kXDLJvj-nUI

Permalänk
Medlem

Nu kör vi boys and girls Beach 2021 fram med magrutorna!

Permalänk
Medlem

In a statement given to UploadVR, HTC confirmed that Vive Air isn’t actually a real product.

“‘It’s exciting to see our concept piece, the VIVE Air VR headset, win an iF Design Award,” the statement reads. “While this is only a concept, the design language has elements and inspirations you’ll see elsewhere in our products."

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ureet:

In a statement given to UploadVR, HTC confirmed that Vive Air isn’t actually a real product.

“‘It’s exciting to see our concept piece, the VIVE Air VR headset, win an iF Design Award,” the statement reads. “While this is only a concept, the design language has elements and inspirations you’ll see elsewhere in our products."

Attans, men det kanske blir något längre fram. Läckorna på Apples påstådda headset pekar på en liknande design.

Permalänk
Hjälpsam

Då jag har ett löpband som kan styras med BT i stigning och hastighet, kombinera med ett MYCKET välventilerat headset (snittar 160 och maxar 175puls) så hade jag lätt sprungit på Marios Rainbow road. Eller en Zombie Run

Permalänk
Hedersmedlem
Skrivet av gashemi:

Nu kör vi boys and girls Beach 2021 fram med magrutorna!

Ja. Eller rita dit magrutorna i VR!

Känns ju som teknikens möjligheter är endless på den fronten

Permalänk
Medlem

Inspirerad av Google headset skulle jag säga, det såg väldigt likt ut förutom neonfärgen då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ureet:

Beach Body Bros har redan funnits i ett par år:
https://www.youtube.com/watch?v=kXDLJvj-nUI

Hahaha! Så sjukt! Tack för den!