DDR3 Corsaird XMS3 1600Mhz 1x4GB och 1x2GB

Permalänk
Medlem

DDR3 Corsaird XMS3 1600Mhz 1x4GB och 1x2GB

Hej!

Skänker bort ett par minnen då jag har ingen användning av dem, så bättre om någon kan få nytta utav dem

Anledningen till att jag skänker bort dem är att modulen som är 2GB ville inte köras på mitt moderkort, och modulen på 4GB vill endast köras i 1333Mhz. Vet ej om det är fel på minnen men mycket möjligt att problemet är moderkortet då det är väldigt gammalt och när jag körde memtest på ena modulen hittades inga fel

Finns att hämta i Vårby / Masmo precis vid Max bredvid E4:an

Vänligen Tomas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Snällt av dig att ge bort 👍

Visa signatur

CPU: I7 7700k @ 4.6GHz - Noctua NH D15S - Asus ROG Strix Z270F Gaming.
GPU: RTX 3070TI @2 st 120mm cf-v12hp hydro dynamic fläktar. 👍
RAM: 32GB DDR4 3200MHz. HÅRDDISK: 4 st SSD, 2 Mekaniska.
MONITOR:1 Xiaomi MI 34"- 3440x1440 144Hz MONITOR:2 Optix MAG274R 27" 1080p 144Hz MONITOR/Tv:3 LG 47lv355n-ZB 47". Nätagg: Corsair Newton R2 1000W. Allt i ett Cooler Master CM Storm Stryker.

Permalänk
Medlem
Skrivet av SCORPIUS:

Snällt av dig att ge bort 👍

Äsch så lite så, känns onödigt slänga elektronik när det finns fortfarande användning för det

Permalänk
Medlem

Om du kan tänka dig att skicka så tar jag gärna 2GB-stickan! Har nämligen 5 stickor till 6 platser i en gammal dator

Permalänk
Medlem
Skrivet av friskybob:

Om du kan tänka dig att skicka så tar jag gärna 2GB-stickan! Har nämligen 5 stickor till 6 platser i en gammal dator

Redan en som ska hämta upp dem imorgon men om något ändras så säger jag till

Permalänk

Ställer mig i kö som någon som kan hämta, mer eller mindre när som helst, speciellt intressant är 2GB stickan då även jag har ett äldre system(socket 775) som inte tar större än så.

Visa signatur

Huvudburk: POP_OS! 22.04 | Ryzen 3900X | Asus Prime B350m-a | 32GB RAM | Sapphire RX 6800 | Sleeper-chassi (Tänk P4)
Xbox: POP_OS! 22.04 | Ryzen 5600G | B550I AORUS PRO AX | 16GB RAM | Urholkad OG Xbox som chassi

Permalänk
Medlem
Skrivet av Grilljohan:

Ställer mig i kö som någon som kan hämta, mer eller mindre när som helst, speciellt intressant är 2GB stickan då även jag har ett äldre system(socket 775) som inte tar större än så.

Om personen som skulle komma idag inte hämtar upp dem innan dagen är slut kan du hämta dem imorgon om du fortfarande vill

Vänligen Tomas