Jobb: Vill du bli Samsungs mobilexpert i SweClockers forum?

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av andra94:

Hur ser det ut med att förse medlemmen som blir representant med produkter? Tänker ex som mig så har jag gått över till Apple produkter då de generellt varit bättre på wearables just den generationen jag köpte mina produkter. Jag är intresserad av samsungs produkter i övrigt och skulle gärna testa deras nya wearables o supportera dessa, utveckla o ge feedback men tänker jag själv personligen gå o köpa en ny telefon/klocka/tablet bara sådär utan att något gått sönder? Antagligen inte. Kan vara bra o förtydliga vad som exakt ingår, har kört samsung enda sedan S1 men hoppat mellan samsung o apple just pga wearables.

Det finns tillgång till samples och vi brukar få in en hel del intressanta prylar i samband med lanseringar.

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av andra94:

Hur ser det ut med att förse medlemmen som blir representant med produkter? Tänker ex som mig så har jag gått över till Apple produkter då de generellt varit bättre på wearables just den generationen jag köpte mina produkter. Jag är intresserad av samsungs produkter i övrigt och skulle gärna testa deras nya wearables o supportera dessa, utveckla o ge feedback men tänker jag själv personligen gå o köpa en ny telefon/klocka/tablet bara sådär utan att något gått sönder? Antagligen inte. Kan vara bra o förtydliga vad som exakt ingår, har kört samsung enda sedan S1 men hoppat mellan samsung o apple just pga wearables.

Jag har möjlighet att låna produkter från Samsung som är relevanta för rollen (exempelvis nu Galaxy Z Fold2 för att bekanta mig med den), så det är inget krav att själv köpa Samsungprodukter. Dock är ju erfarenhet av Samsung och Android ett stort plus, då mycket av rollen rör detta.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk

Nä verkligen inte! Bloat Bloat!

Visa signatur

Gigabyte b550m aorus pro, AMD 5600X, Thermalright peerless assassin 120 se, 2x16GB Corsair, Asus RX 6600 , M.2 Kingston KC3000+WD Black SN750 SE, SSD Intel, WD Ecco green 1TB, EVGA Supernova G2 750W, Fractal D R4. Samsung S24F352FH. Corsair Raptor K40, Steelseries Kana Thor.

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av Tomas1966:

Nä verkligen inte! Bloat Bloat!

Det är onekligen ett seglivat rykte att Samsung på något sätt skulle ha ett superbloatat Android. När jag konfigurerade upp nuvarande telefonen från grunden fanns en pedagogisk meny där jag kunde välja bort merparten av Samsungs programvara.
Det som ändå dyker upp i telefonen går generellt att avinstallera eller avaktivera och byta ut mot generiska Google-lösningar för den som vill det.

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung