Permalänk
Medlem

Speldator

Tjena, tänkte nu sälja speldatorn inklusive skärm då de inte alls kommer till den nyttan den är byggd för längre

Specifikationer är:
Processor: i7 8086k (jubileumsutgåva)
Moderkort: Asus rog maximus x hero
Grafikkort: Asus rog strix rtx 2080ti
Ram: 16gb G.skill tridentZ 4000mhz (har varit struligt att få o funka så har kört 3600 cl15 )
Skärm: asus rog Pg279Q (144hz Gsync)
Hårddiskar: 1 samsung 970 evo m.2 500gb
1 samsung 850 evo 500gb
Processorn är vattenkyld med stora slutna paketet från corsair h150i (3 fläktar i radiatorn)
Följer med Windows 10 pro äkta med usbsticka.
Påkostat när de köptes, samtliga lådor ska finnas.

Accessoarer som mus, tangentbord och headset kan givetvis köpas med också, då de är lite dyrare accessoarer så lär de dock bli en extra peng för de, mus: razer mamba, tangentbord: razer Huntsman eliten och headset: beyerdynamics mmx300

Tänkte mig runt 18000:- för dator och skärm men kör på så ni kan buda på men jag har rätten att neka.

Finns i Båstad, avhämtning mot Swish endast!

Har ni andra frågor, hör av er, kan vara seg på att svara efter kl 15 pga jobb.

Mvh Kevin

Läs hela annonsen här

Visa signatur

----------------------------------------------------------------------------------------
i7 8086k @ 5.1
16Gb G.Skill 4000Mhz Cl 17
Asus Rog Strix RTX 2080 ti (OC)

Permalänk
Medlem

Kan öppna med 14 👌

Permalänk
Medlem

2000:- för skärm om frakt är möjligt.

Permalänk
Medlem

Hallå? här händer inte mycket?!
Var 14budet för dåligt eller vadå?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Maard0:

Hallå? här händer inte mycket?!
Var 14budet för dåligt eller vadå?

Ber om ursäkt, haft mycke de senaste dagarna, kan gå med på släppa datorn för 14, inte med skärm dock.

Visa signatur

----------------------------------------------------------------------------------------
i7 8086k @ 5.1
16Gb G.Skill 4000Mhz Cl 17
Asus Rog Strix RTX 2080 ti (OC)

Permalänk
Medlem

Uppdatering!

Såld till en nära kompis, tack för intresse!

Visa signatur

----------------------------------------------------------------------------------------
i7 8086k @ 5.1
16Gb G.Skill 4000Mhz Cl 17
Asus Rog Strix RTX 2080 ti (OC)

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zephix:

Ber om ursäkt, haft mycke de senaste dagarna, kan gå med på släppa datorn för 14, inte med skärm dock.

Tjena, synd att jag inte såg detta tidigare. Beställde mig en helt ny dator vid 14 tiden 🙃 men kan du tänka dig sälja gpun seperat?