Allt om SweClockers Live! 2021 den 27 maj

Permalänk
Cylon

Allt om SweClockers Live! 2021 den 27 maj

Lagom till sommaren går SweClockers Live! 2021 av stapeln. Det blir panelsnack, en stor tävling, intervjuer med branschens giganter och mycket mer!

Läs hela artikeln här

Permalänk
Medlem

Woho! Detta ser vi fram emot

Permalänk
Hedersmedlem

Ska bli kul att följa!

Permalänk
Medlem

27 maj vilken utmärkt dag, min födelsedag! ^^

Permalänk
Medlem

Men jag har inte plats för alla er hemma hos mig.. Har inte diskat osv.

Näe men skoj! Det blir ju ett måste att köpa hem några kalla och följa!

PS: Ingen efterfest på Patricia denna gång gissar jag? DS

Permalänk
Samsung Sverige

Det låter magiskt. Tråkigt att det är så svårt att mingla fortfarande, det hade varit trevligt att komma ner och hänga med lite forummedlemmar!

Permalänk
Nyhetschef
Skrivet av SunQ:

Men jag har inte plats för alla er hemma hos mig.. Har inte diskat osv.

Näe men skoj! Det blir ju ett måste att köpa hem några kalla och följa!

PS: Ingen efterfest på Patricia denna gång gissar jag? DS

Skrivet av Samsung:

Det låter magiskt. Tråkigt att det är så svårt att mingla fortfarande, det hade varit trevligt att komma ner och hänga med lite forummedlemmar!

Håller tummarna för att vi kan börja ses igen under hösten! Meet & Geek och mycket annat drar igång med besked när det väl är möjligt.

Permalänk
Chefredaktör 🕹
Skrivet av Samsung:

Man får mingla i chatten!

Vi ska försöka vara lite mer ”interaktiva” den här gången jämfört med förra Live!

Permalänk
Samsung Sverige
Skrivet av UndaC:

Vi ska försöka vara lite mer ”interaktiva” den här gången jämfört med förra Live!

På ett sätt är ju pandemin ett tillfälle att utveckla den typen av aktiviteter, så att personer som inte kan delta av olika anledningar ändå kan känna sig inkluderade. Jag har suttit många gånger uppe i norr och varit sugen på att delta i olika saker, men det krävs många timmar att resa, och kostnader med boende. Så mer interaktivitet är alltid välkommet för personer från långbortistan!

Permalänk
Medlem
Skrivet av UndaC:

Kanske öppna en discord med lite live-chat-rum?

Kan ha olika teman eller så kan man nörda lite mer