Phanteks Shift Tempered Glass / Mesh-sida

Permalänk
Medlem

Phanteks Shift Tempered Glass / Mesh-sida

Hallå!

Phanteks Evolv Shift - Grey

Ena sidan Tempered Glass, andra sidan Mesh. Har du din dator till höger om dig visar då chassit sin cleanaste sida mot dig medan grafikkortet får bra tillgång till luft på andra sidan.

Detta chassit är det snyggaste chassit på marknaden enligt mig, fram till dess att Loque Raw släpptes, vilket är det chassit jag nu bytt till, varför jag säljer denna Shift-ögonsten.

Kan sälja chassit naket utan fläktar eller med en eller två Noctua NF-A14 iPPC-2000 140 mm PWM-fläktar, som är i det närmaste orört skick då de köptes november 2020.

Kartong och kit är kvar. Har köpt en rejälare Gen 3.0-riser som är längre och av klart högre kvalitet än den som följde med chassit, denna riser-kabel kostade 900 sek då den är custom. Till skillnad från standard-risern tillåter denna att montera grafikkortet allra längst åt vänster vilket kan behövas för längre grafikkort.

Specs:
MB: mITX
Max GPU: 2,2 slots
Max PSU: SFX
HDD: 2 x 2,5"

Nypris Shift är 1200 sek.
Nypris Noctua iPPC-fläktarna är 350 sek styck.

Pris är bud + frakt 100 sek. Men föredrar så klart om vi kan träffas i Östersund. Skriv ditt bud och om det är för chassit utan fläktar eller en eller två fläktar, då jag kan tänka mig sälja dessa separat. Är intresset lägre än vad jag tycker känns rimligt för en affär/frakt väljer jag kanske att göra något annat med chassit.

Väl mött! Mvh / Herje

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Har du hunnit leka runt i raw ännu?

Permalänk
Medlem
Skrivet av ox:

Har du hunnit leka runt i raw ännu?

Jo, fick den igår och monterade. Men kanske vi ska ta denna diskussion i någon av Raw-trådarna istället..?

Permalänk
Medlem

Budar 500kr för chassi utan fläktar och kan hämta i/runt Östersund.

Visa signatur

W/S: Asus Prime X470-Pro | AMD Ryzen 7 2700x| Corsair Vengeance LPX 32GB,4x8GB, DDR4 2666MHz | Asus GTX 1070 | Samsung 970 EVO 1TB m.2