Fractal Design Define 7 Compact - Dark Tint Glass

Permalänk

Fractal Design Define 7 Compact - Dark Tint Glass

I absolut nyskick med orginalkartong och alla tillbehör. Köptes i December men var tvungen att byta chassi för att få plats med vattenkylning med högre kyleffekt.

https://www.webhallen.com/se/product/313871-Fractal-Design-De...

Kvitto finns.

Kan skickas. Köparen står för frakt.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Mvh

Permalänk
Medlem
Skrivet av tellerbop:

I absolut nyskick med orginalkartong och alla tillbehör. Köptes i December men var tvungen att byta chassi för att få plats med vattenkylning med högre kyleffekt.

https://www.webhallen.com/se/product/313871-Fractal-Design-De...

Kvitto finns.

Kan skickas. Köparen står för frakt.

Läs hela annonsen här

Tja!

Vad går frakten på tro?

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Avstängd
Skrivet av bobikong:

Tja!

Vad går frakten på tro?

Jag skickade nyligen just detta chassi och tyvärr går det precis äver 10kg gränsen om man inte tar ut HDD-brackets och något mer. Det är typ 10.9kg eller något fullpackat. Lite smått irriterande men om det är typ 10.2 så lär de inte bry sig så mkt på posten om man tar "max 10kg" alternativet.

10kg = 199kr
15kg = 240kr

Permalänk
Skrivet av bobikong:

Tja!

Vad går frakten på tro?

212kr med dbSchenker. 😩 Var bor du?

Visa signatur

Mvh

Permalänk
Medlem

Bjuder gärna 300 kr med hämtning

Mvh

Visa signatur

Asus ROG Strix B650E-F - AMD Ryzen 7 7800X3D - 32GB DDR5 - Galax RTX 4090 Hall Of Fame OC Lab - Corsair MP700 - WD Black SN850 - WD Black SN850X - Samsung QVO 870 - WD Black HDD - Noctua NH-U12A Chromax - Fractal Design Define 7 - Seasonic Prime Ultra Gold 1000W - Alienware AW3423DWF QD-OLED

Permalänk
Medlem
Skrivet av tellerbop:

212kr med dbSchenker. 😩 Var bor du?

Jag bor strax utanför Göteborg. Men för en tusenlapp kan jag likväl hämta upp ett splitter nytt i stan för en tvåhunka mer :/

Visa signatur

FULL COUNTER

Permalänk
Skrivet av Anthraxious:

Jag skickade nyligen just detta chassi och tyvärr går det precis äver 10kg gränsen om man inte tar ut HDD-brackets och något mer. Det är typ 10.9kg eller något fullpackat. Lite smått irriterande men om det är typ 10.2 så lär de inte bry sig så mkt på posten om man tar "max 10kg" alternativet.

10kg = 199kr
15kg = 240kr

Varning för sådana här rekommendationer!
Fick själv ”böta” för 200gram övervikt, blev dubbelt så dyr frakt i slutändan.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av 900-Mange:

Varning för sådana här rekommendationer!
Fick själv ”böta” för 200gram övervikt, blev dubbelt så dyr frakt i slutändan.

Bra att fler ger info om sina erfarenheter. Jag tog en risk och hade tur med andra ord.

Permalänk
Skrivet av bobikong:

Jag bor strax utanför Göteborg. Men för en tusenlapp kan jag likväl hämta upp ett splitter nytt i stan för en tvåhunka mer :/

Jag ska nedåt Uddevalla/Trollhättan nästa vecka om det hjälper dig.

Visa signatur

Mvh