Fractal Design Define 7 Compact TG Black Light Tint

Permalänk
Medlem

Fractal Design Define 7 Compact TG Black Light Tint

Lägger upp annonsen igen då köpare tyvärr var tvungen att hoppa av köpet. Ni som lade bud tidigare är välkomna att buda igen.

Köpt i mars månad. Fint skick. Finns två lacksläpp på sidoplåten (se bilder) men annars är det felfritt vad jag kan se. Går säkert att putsa i med stift för den som orkar.

Säljes pga att jag ersatt det med ett 500D SE RGB.
Nypris 1190kr på Webhallen.

Sätter budstart på 500kr igen. Endast avhämtning denna gång.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Avstängd

Budar 500 kr seriöst och kan hämta nu.

Permalänk
Medlem

600:-

Befinner mig i Hökis, kan hämta när det passar dig bäst (ledig).

Permalänk
Medlem

Ursäkta att jag dröjt med svar. Hade fullt upp igår. Chassiet står i hallen nerpackat i originalkartongen redo för avhämtning. Avslutar annonsen kl. 18 om ni fortfarande är intresserade. Högst bud vinner helt enkelt! Mvh

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

Sådär då. Vinnaren är @sw1ft om budet än är aktuellt?

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Medlem

@sw1ft inte svarar verkar denne ha hoppat av.
@Mr.Pro , om du vill ha det är det ditt.
Annars är det öppet för budgivning för övriga.

Visa signatur

ASUS ROG STRIX Z790-F Gaming | Intel Core i5-13600K | Corsair Dominator Platinum RGB | ASUS ROG STRIX RTX 3080 OC | Samsung 980 PRO | Corsair H115i Elite Capellix | Corsair AX1600i | Corsair 500D RGB SE | ASUS ROG PG279Q

Permalänk
Avstängd
Skrivet av mrnez:

@sw1ft inte svarar verkar denne ha hoppat av.
@Mr.Pro , om du vill ha det är det ditt.
Annars är det öppet för budgivning för övriga.

Skicka mig ett PM