Roborock Championship – se hela robotkampen på SweClockers

Permalänk
Medlem

Grattis...
Hoppas ni och de ni träffade på ert gig mår bra...

Visa signatur

42? Seven and a half million years and all you can come up with is 42?!
► FD Define R2 | Win10Pro | i7-3770K | Hyper212+ SP120PWM | P8P67 PRO | CML8GX3M2A1600C9 | 1080 Ti | AX750 | Asus VG27WQ | Eizo S2100 | HP Z24n |► OnePlus 6 |

Permalänk
Medlem

Hah taskman känner jag igen, han jobbade på webhallen i sumpan när jag jobbade där år (2006-2010), tjena Crippa, Jonny från filminköp här Ser att du också landade inom IT, samma här, drifttekniker/webmaster.

Permalänk
Medlem

Satt med barnen och frugan och kollade, riktigt skoj!

Visa signatur

Dator Privat: None
Dator Arbete: Macbook pro 13" M1, 2020
Telefon: Nothing phone (1)

Permalänk
Medlem

Värsta bergodalbana med känslor när det var final och rädsla för att knivarna skulle faila när det fäktades 😅, om någon vill utrusta sin dammsugare med kniv för barnkalas eller annat lämpligt evenemang call me xD

Visa signatur

AMD Ryzen 7 7800X3D + NH-D15 | ASUS B650E-E | 64GB (2x32GB) Corsair Vengenace 6000MHz | Kingston Renegade 1TB | WD SN850 1TB | ASUS RTX 4090 TUF | Lian Li PC-O11 Mini Air | Corsair HX850

Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

Häftigt! Stort grattis vinnaren.

Skyhög produktionskvalité!

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Började ju bra för kommentatorn vid första mätningen, "ändå 209 gram, det är ju mer än 280 gram"

Permalänk
Moderator
Moderator
Skrivet av MacAllan:

Började ju bra för kommentatorn vid första mätningen, "ändå 209 gram, det är ju mer än 280 gram"

208*.

Visa signatur

*-<|:C-<-<

Nytt namn, samma bismak.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:

Jo men det låter helt klart som han säger 280 gram

Permalänk
Medlem
Skrivet av dakke:

Hah taskman känner jag igen, han jobbade på webhallen i sumpan när jag jobbade där år (2006-2010), tjena Crippa, Jonny från filminköp här Ser att du också landade inom IT, samma här, drifttekniker/webmaster.

Stämmer bra det. Var på Webhallen ett par år och kommer ihåg dig.
IT-ansvarig och nätverkstesting är en stor del av det jag gör nu.

Visa signatur

Desktop: Moderkort: ASUS STRIX B350-I Gaming | CPU: AMD R7 3700X | RAM: 2x16GB Corsair 3600MHz CL16 | GFX: Radeon RX 6950 XT Red Devil | OS: Windows 11 Pro x64 | Monitor: ASUS PG279Q & ASUS PB278Q

Notebook: ASUS UX482EG i7-1165G7 / 32 GB / 1 TB
Nintendo Switch/New 3DS XL - 1006-2151-2466

Permalänk
Geeks
SweClockers

Stort grattis @Brekker! Hur känns det att vara SweClockers-mästare i robotdammsugning?

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem
Skrivet av Daemon:
Skrivet av Dimestam:

Stort grattis @Brekker! Hur känns det att vara SweClockers-mästare i robotdammsugning?

Tack så jättemycket Det känns lite overkligt! Efter att ha kikat på den sista deltävlingen så kan man tro att mina ballonger har skyddsväst 😅

Visa signatur
Permalänk
Samsung Sverige

Grattis @Brekker! Riktigt snyggt jobbat, även om den där ballongen nog borde ha poppat. Riktigt kul att se evenemanget också, snyggt producerat!

Visa signatur

» Betalt samarbete och medlemmarnas länk till Samsung Sverige (företräder inte bolaget Samsung)
» Bidrar med kunskap och expertis inom Samsungs telefoner, plattor och wearables
» Behöver du hjälp? Pinga mig genom att skriva @samsung

Permalänk
Medlem

"Du måste verifiera att du inte är en robot för att få logga in!"

OK

"Klicka på alla bilder som är broar!"

(Inte en enda bro visas, bara viadukter..)

OK

"Välkommen"..

Haha, och så kommer man direkt till en artikel som handlar om "robotmästerskap"!
-Sweclockers kan väl för bövelen lägga ner det där med "rekapsja" eller vad det sovjetiska påhittet heter.. Igår skulle jag klicka på "alla övergångsställen", men det fanns inga europeiska att hitta. (Två parallella linjer i gatan har de bara i USA. En svensk ser inte sådant trams som "övergångsställe"!)

Permalänk
Medlem

Grymt spännande tävling från start till finalen! Bra jobbat alla!

Permalänk
Geeks
SweClockers
Skrivet av Brekker:

Tack så jättemycket Det känns lite overkligt! Efter att ha kikat på den sista deltävlingen så kan man tro att mina ballonger har skyddsväst 😅

Jag tror att tejpen lossnade litegrann när första ballongen small och knivhållaren tryckte till den kvarstående ballongen. Sedan satt ballongen lite löst, vilket gjorde den svårare att få hål på. Dubbelt flyt!

Visa signatur

» Kontakta oss » SweClockers på Facebook » SweClockers på Youtube » Blips of SweClockers (Spotify)
» Pappa till Moderskeppet » SweClockers chefredaktör 2007–2015

Permalänk
Medlem

Det där var lite roligt och bitvis lagom cringe.
Kul att se Kjell Eriksson igen också

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem
Skrivet av Dimestam:

Jag tror att tejpen lossnade litegrann när första ballongen small och knivhållaren tryckte till den kvarstående ballongen. Sedan satt ballongen lite löst, vilket gjorde den svårare att få hål på. Dubbelt flyt!

Verkligen

Visa signatur