Permalänk
Medlem

RTX 3060

Hej,

Tänkte lägga ut ett RTX 3060 här innan jag skickar tillbaka det, då jag har ett högre 3000-serie kort på ingång.

Kortet i fråga: EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING 12GB
Oöppnad förpackning.

Lägger ut till priset jag gav (inget lägre på prisjakt vid annons tillfället) plus annons kostnad. Detta är mitt reservationspris, så detta eller över kommer accepteras. Snälla låt kortet gå till någon som faktiskt har nytta av det.

Budgivning avslutas 19.00 söndag (16/5)

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, dvs. Högsta bud vinner inte per automatik. Upphämtning prioriteras (Centrala Göteborg).

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

5 729 kr + frakt. mvh

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

5900 + upphämtning.

Permalänk
Medlem

6000 hämtar

Permalänk
Medlem

6200+frakt

Permalänk
Skrivet av Cryzz:

Hej,

Tänkte lägga ut ett RTX 3060 här innan jag skickar tillbaka det, då jag har ett högre 3000-serie kort på ingång.

Kortet i fråga: EVGA GeForce RTX 3060 XC GAMING 12GB
Oöppnad förpackning.

Lägger ut till priset jag gav (inget lägre på prisjakt vid annons tillfället) plus annons kostnad. Detta är mitt reservationspris, så detta eller över kommer accepteras. Snälla låt kortet gå till någon som faktiskt har nytta av det.

Budgivning avslutas 19.00 söndag (16/5)

Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill, dvs. Högsta bud vinner inte per automatik. Upphämtning prioriteras (Centrala Göteborg).

Väl mött!

Läs hela annonsen här

Snyggt gjort!

Permalänk
Medlem

6300+frakt om du kan skicka med blocketpaket, skulle jättegärna sätta detta kort i en gamingrigg jag håller på att plocka ihop här hemma men känns ärligt talat aningen osäkert att köpa från ett så pass färskt sweclockers-konto.

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Budgivningen avslutas om 1h

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

6500 bor i Göteborg kan hämta närsomhelst. Kontant.

Permalänk
Medlem

Budgivningen är nu avslutad. Inga fler bud kommer att accepteras. Jag kommer kontakta bästa bud. Annonsen är kvar tills kortet är sålt. Tack för ert tålamod.