ASUS ROG GeForce GTX 1060 STRIX 6GB

Permalänk
Geeks
Mediasäljare

ASUS ROG GeForce GTX 1060 STRIX 6GB

Säljer ett ASUS ROG GeForce GTX 1060 STRIX 6GB, komplett med kartong, drivrutiner etc.

Bud startar på 1900kr. Avslutas fredag 21/5 kl 10.00. Skickas endast inom Sverige eller hämtas i Kungälv.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

2000 + shipping

Permalänk
Medlem

2100+frakt

Hur pass använt är kortet, är du enda ägaren och när är det isåfall inköpt?

Tillägg av frågor
Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Geeks
Mediasäljare
Skrivet av Sam:

2100+frakt

Hur pass använt är kortet, är du enda ägaren och när är det isåfall inköpt?

Det är endast använt av mig, och inköpt Oktober 2017.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alpock:

Det är endast använt av mig, och inköpt Oktober 2017.

Okej, någon tidsram för budgivningen? Säg gärna till innan du avslutar iaf, såvida inte jag leder

Edit: Missade att du redan hade slut-tid, är det bud sista enstaka sekunderna innan klockslager som gäller då eller förlänger du en liten stund om folk budar i sista ögonblicket?

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk

2300kr +Frakt

Visa signatur

CPU Intel I7 12700K | MB Asus Rog Strix Z690-F Wifi | Be Quiet Pure Rock 2 FX | RAM Fury Beast Rgb 5200mhz 16Gb | GPU MSI Suprim X RTX 3080 10Gb | M.2 980 Pro 250Gb | M.2 970 Plus Evo 1Tb | PSU Corsair RM750X | Be Quiet Pure Base 500 FX | AOC 32" CQ32G1 Curved 144hz 1440p | AOC Aegon 32" 144" 1440p | Strix Falchion Cherry MX Red | Logitech G Pro | Logitech G733 Wireless LS |

Permalänk
Medlem

2400+frakt

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Geeks
Mediasäljare
Skrivet av Sam:

Okej, någon tidsram för budgivningen? Säg gärna till innan du avslutar iaf, såvida inte jag leder

Edit: Missade att du redan hade slut-tid, är det bud sista enstaka sekunderna innan klockslager som gäller då eller förlänger du en liten stund om folk budar i sista ögonblicket?

Skulle ni vara två stycken som lägger ett sista bud runt samma tid (kl 10.00 fredag), då hör jag av mig till er så ni får en sista chans att buda över.

Permalänk
Geeks
Mediasäljare
Skrivet av Sam:

2400+frakt

Samwell vann budgivningen. Skickar PM till dig.